Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Karczew: ZP-341-1-12-07
Numer ogłoszenia: 127699 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew, ul. Warszawska 28/21, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, fax 022 7806536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-12-07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią z trawy syntetycznej, drenaż boiska oraz jego ogrodzenie przy Publicznym Gimnazjum im. Bolesława Prusa w Karczewie. Powierzchnia całkowita obiektu - 1516,0m2, powierzchnia boiska z trawy syntetycznej - 1503,0m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 04.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. udokumentują, że osoba(y), które będą wykonywać zamówienie posiadają stosowne uprawnienia zgodnie z wymogami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 6. udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. należycie wykonali budowę dwóch boisk wielofunkcyjnych z trawy syntetycznej o powierzchni całkowitej jednego boiska ok. 1.516 m2 oraz o wartości zadania ok. 520.000,00 zł brutto - każde boisko). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ i przedłożonego dokumentu potwierdzającego, że ww. robota została wykonana z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły - spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć część wykonania zamówienia podwykonawcy musi w Formularzu Oferty wskazać tę część, 2.Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy (zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ) - załącznik do SIWZ, 3.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik do SIWZ, 4.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik do SIWZ, 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością, 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik do SIWZ. Do załącznika należy dołączyć: uprawnienia budowlane osoby(b) wskazanej do uczestnictwa w wykonania zamówienia upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym spełniające wymogi ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. osoby(b) do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę), 9.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11. Dowód wniesienia - wpłacenia wadium. - Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów ww., składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, koszt 47,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28 - Biuro Obsługi Mieszkanców (parter), 05-480 Karczew..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Aranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia
- Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Grupy Remontowej w Karczewie.
- Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie Miasta Józefów
- Zakup i dostawa soli kamiennej drogowej
- Modernizacja drogi DP1303W w m. Śniadków Gm. Sobienie Jeziory - etap II
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





