Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Pieńsk: Zakup samochodu służbowego
Numer ogłoszenia: 127687 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieńsk, ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786511/13, fax 075 7786405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://piensk.com.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu służbowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego fabrycznie nowego, wcześniej nie eksploatowanego samochodu osobowego, wyprodukowanego w 2008 roku. Zakres zamówienia obejmuje dostawę samochodu osobowego do siedziby Zamawiającego, spełniającego parametry nie gorsze od określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony samochód, której ważność rozpocznie się od daty odbioru: mechanicznej, na okres nie krótszy niż 2 lata na lakier, na okres nie krótszy niż 3 lat na perforację nadwozia, na okres nie krótszy niż 6 lat Wykonawca wykonywał będzie pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi. Odległości od wskazanego punktu serwisowego nie będzie większa niż 170 km. Wykonawca gwarantuje stosowanie oryginalnych części i akcesoriów objętych gwarancją producenta przez okres co najmniej 6 lat. Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe. Wykonawca zapewni samochód zastępczy równoważny na czas wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 3 dni. Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego (świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym) Wykonawca zapewni szkolenie obsługi zamawiającego przy odbiorze samochodu Wykonawca wraz z samochodem przekaże: Świadectwo homologacji Kartę pojazdu Książkę serwisowa Instrukcje obsługi w języku polskim Termin dostawy samochodu do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagane parametry techniczne Rok produkcji 2008 Nadwozie osobowe, 7-mio miejscowe Silnik o pojemności: nie mniejszej niż 1850 cm3, nie więcej niż 2300 cm3 i mocy nie mniejszej niż 100 KM nie większa niż 150 KM Skrzynia 6 biegowa - manualna Lakier metalizowany Minimalna ładowność 600 kg Wyposażenie Autoalarm Zabezpieczenie antykradzieżowe System zapobiegający blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS) Układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy samochodu podczas pokonywania zakrętu (ESP) Poduszki powietrzne Klimatyzacja, co najmniej półautomatyczna Wspomaganie układu kierowniczego Reflektory przeciwmgielne z przodu Centralny zamek sterowany drogą radiową Radioodtwarzacz z minimum 4 głośnikami Elektrycznie otwierane szyby Czujnik temperatury zewnętrznej Przyciemniane szyby Hamulce tarczowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W negocjacjach mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 2, (natomiast wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty, o których mowa w w §2 ust 1 pkt 1 lit a i c) oraz dokumentów określonych w § 1 ust. 2 pkt 2, 5, ust 3 pkt 3, § 3 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert złożonych przez wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz ofert nie odrzuconych. - Wykonawca wykonał co najmniej 3 dostawy o wartości nie mniejszej niż 90.000,000.zł każda, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku wykonawca otrzyma 1 punkt, za wykonanie każdej następnej dostawy wykonawca otrzyma 1 punkt, maksymalna ilość punktów do uzyskania 5. - Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma punktami serwisowymi w odległości nie dalej niż 170 km od siedziby zamawiającego. Za spełnienie powyższego warunku wykonawca otrzyma 1 punkt, za każdy następny punkt serwisowy wykonawca otrzyma 1 punkt, maksymalna ilość punktów do uzyskania 5. Ogółem maksymalna ilość punktów do uzyskania 10
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz wniosku (załącznik nr 1 do ogłoszenia, dostępny na stronie zamawiającego), zawierający oświadczenie (załącznik nr 2 do ogłoszenia dostępny na stronie zamawiającego) z art. 24 ustawy ust. 1 i 2 oraz z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania wniosku w postępowaniu przez wspólnie działające podmioty, w formularzu ofertowym winien zostać wskazany podmiot upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 powołanej ustawy). Upoważnienie do podpisania wniosku powinno być dołączone do wniosku, o ile nie wynika z dokumentów dołączonych do wniosku W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Należy wykazać realizację przynajmniej 3 dostaw o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy przedstawić wykaz punktów serwisowych, którymi dysponuje wykonawca. Wymagane co najmniej dwa punkty serwisowe w odległości nie dalej niż 170 km od siedziby zamawiającego. (wykaz musi zawierać: nazwę punktu serwisowego, odległość w km od siedziby zamawiającego, informacje o świadczonych usługach, podstawę do dysponowania prze wykonawcę (umowa, własność itp.) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: Oświadczenie wykonawcy, że pojazd zaproponowany przez wykonawcę w ofercie posiada niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego (świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy - załączniki do ogłoszenia dostępne na stronie http://piensk.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat; ul. Bolesławiecka 29; 59-930 Pieńsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI PIEŃSK
więcej: przetargi PIEŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





