Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Gdańsk: Zamówienia dodatkowego do postępowania na remont dla otrzymania świadectwa Klasy PRS połączony z dokowaniem kutra naukowo-badawczego k/h OCEANOGRAF-2
Numer ogłoszenia: 127654 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienia dodatkowego do postępowania na remont dla otrzymania świadectwa Klasy PRS połączony z dokowaniem kutra naukowo-badawczego k/h OCEANOGRAF-2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie automatyki dla sterownika pompy ppoż. oraz naprawa skrzynki sygnalizacyjnej CO2. 2) Wymiany nadbudówki tj.: - demontaż wszystkich uchwytów, relingów i zaczepów, - wycięcie ścian i pokładu nadbudówki, - odtworzenie ścian i pokładu, stalową blachą grubości 5 mm, - badanie szczelności spoin, - montaż wszystkich uchwytów i relingów. 3) Prace towarzyszące przy pracach stalowych nadbudówki - demontaż, odłączenie, montaż i podłączenie urządzeń elektrycznych, nawigacyjnych w sterówce..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZRUO SP. z o.o., ul. B. Krzywoustego 1a, 81-035 Gdynia, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175240,00
Oferta z najniższą ceną: 175240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175240,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konieczność wykonania prac dodatkowych wynika z przeprowadzonych w trakcie remontu statku weryfikacji poszczególnych urządzeń i podzespołów oraz zaleceń Polskiego Rejestru Statków. Przedmiotowe prace są niezbędne do prawidłowego wykonania remontu statku oraz do otrzymania Świadectwa Klasy Polskiego Rejestru Statków i konieczne na skutej sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia z przyczyn technicznych. Badanie ścian i pokładu nadbudówki można było przeprowadzić dopiero po demontażu urządzeń i piaskowaniu. Zamówienia udzielono dotychczasowemu Wykonawcy usług, wartość zamówienia nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i nie było objęte zamówieniem podstawowym. Zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia z przyczyn technicznych. Wykonanie zamówienia podstawowego (remont w celu uzyskania Klasy PRS) jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





