To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Warszawa: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku będącym siedzibą Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie przy ul. Mazowieckiej 9 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 127648 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88750 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, ul. Mazowiecka 9, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3433500, faks 022 3433549.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku będącym siedzibą Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie przy ul. Mazowieckiej 9 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku będącym siedzibą Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie przy ul. Mazowieckiej 9 w Warszawie, gdzie: 1. łączna powierzchnia użytkowa budynku - 2156 m2, w tym : a) pokoje biurowe oraz korytarze z podłogami z wykładzin dywanowych - 1764 m2, b) pomieszczenia gosp., archiwalne, korytarze, hol wejściowy, klatka schodowa - podłoga gładka (terakota, kamień) - 350 m2, c) łazienki i sanitariaty - ilość 14 - 42 m2, d) pozostała powierzchnia: okna PCV - 648 m2 (powierzchnia z dwóch stron), winda oraz szyb szklany windy - 70 m2 (powierzchnia zewnętrzna). 2. Szczegółowy wykaz czynności wraz z częstotliwością prac zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8.00 - 16.00, w obecności pracowników Zamawiającego, za wyjątkiem usługi mycia okien, prania wykładzin, które wykonywane będą po godzinach pracy Zamawiającego lub w dni wolne (do uzgodnienia przez strony). 4. Wykonawca wykonuje czynności objęte przedmiotem zamówienia, własnym sprzętem oraz na własny koszt dostarcza zapachowe środki higieniczne, czyszczące, konserwujące, papier toaletowy perforowany w dużych rolkach, ręczniki papierowe, mydło w płynie do dozowników, worki na śmieci. 5. Wszystkie środki użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski, posiadać odpowiednie atesty i być przeznaczone do czyszczenia danego rodzaju powierzchni, nie drażniące oczu, dróg oddechowych i nie utrudniające pracy i przebywania ludzi w pomieszczeniach Zamawiającego. 6. Śmieci i odpady będą składowane wyłącznie do pojemników w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 7. Za wywóz śmieci i odpadów odpowiedzialny jest Zamawiający. 8. Zamawiający, w celu wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia udostępni Wykonawcy nieodpłatnie dostęp do ciepłej i zimnej wody oraz energii elektrycznej. 9. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalne do przebierania się pracowników oraz przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń. 10. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp. i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 91.91.91.00 - 91.91.91.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 213114.75 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 25.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PORZĄDKOWANIA WNĘTRZ Krzysztof Pałkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PORZĄDKOWANIA WNĘTRZ Krzysztof Pałkowski
- Zakład Porządkowania Wnętrz Krzysztof Pałkowski, Al. Jana Pawła II 32 lok. 39, 00-141 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 84000
- Oferta z najniższą ceną: 84000 oferta z najwyższą ceną: 320182,40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Tadeusza Kościuszki 1a
- Usługi sprzątania powierzchni biurowych, użytkowych, ciągów komunikacyjnych i okien w budynkach użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Mogilnie w latach 2025/2026
- Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, korytarzy i sanitariatów w budynkach administracji MZBM położonych w Tychach oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - III PRZETARG
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.