Ogłoszenie z dnia 2006-03-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnobrzeg: dostawa pojazdów dla WORD Tarnobrzeg Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, do kontaktów: Barbara Kusy, ul. Sikorskiego 86 A, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8235600, fax 015 8236505, e-mail: sekretariat@word.tarnobrzeg.pl, www.word.tarnobrzeg.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pojazdów dla WORD Tarnobrzeg. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa pojazdów dla WORD Tarnobrzeg tj.: 1 szt. autobus i 1 szt. samochód ciężarowy przeznaczone do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy, dostawa 1 szt. samochodu osobowego z równoczesnym odkupem samochodu osobowego używanego przez WORD Tarnobrzeg. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tarnobrzeg, ul. Sikorskiego 86A. Kod NUTS: PL321. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa 1 szt. autobusu (nowego fabrycznie), 1 szt. samochodu ciężarowego (nowego fabrycznie), 1 szt. samochodu osobowego (nowego fabrycznie). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: I część - 5.000 zł II część - 3.000 zł III część - 1.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury (po zrealizowaniu przedmiotu umowy oraz protokolarnym przekazaniu pojazdu). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a takze dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postepowania, zgodnie z art. 24 ustawy Wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przez dupływem terminu składania ofert) 2)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych - rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: określone w siwz, m.in: informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: określone w siwz, m.in: wykaz zamówień realizowanych w zakresie sprzedaży pojazdów przez ostatnie trzy lata (od 2003r. do 2005r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.04.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.05.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.05.2006, godzina 12:00, siedziba zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa autobusu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy (kat.D). 3) Zakres lub wartość: 1 szt. autobusu - nowego fabrycznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa samochodu ciężarowego przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy. 3) Zakres lub wartość: Dostawa 1 samochodu ciężarowego (nowego fabrycznie) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa samochodu osobowego z równoczesnym odkupem samochodu osobowego używanego przez Zamawiającego. 3) Zakres lub wartość: Dostawa samochodu osobowego (nowego fabrycznie) z równoczesnym odkupem samochodu osobowego używanego przez Zamawiającego. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa sprzętu informatycznego związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - 2 zadania
- Dostawa leków onkologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego na podstawie umowy kompleksowej".
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- "Rozbudowa instalacji systemu okablowania strukturalnego w budynku Sądu Rejonowego w Nisku"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Apelacyjnego w Katowicach
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





