eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki ŚląskieBudowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Obornikach Śląskich - etap I..



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Oborniki Śląskie: Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Obornikach Śląskich - etap I..
Numer ogłoszenia: 127608 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, fax 071 3102295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Obornikach Śląskich - etap I...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Obornikach Śląskich (etap I), wraz z łącznikiem pomiędzy budynkiem projektowanym a istniejącym oraz zagospodarowaniem terenu. Dane liczbowe: - wymiary areny - 12x30m; - kubatura całkowita - 6 738,6 m3; - wysokość budynku - 11,95 m; - powierzchnia zabudowy - 843,9m2; - powierzchnia netto - 1 779,2 m2; - ilość kondygnacji nadziemnych - 2. W zakres zamówienia wchodzą roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan i elektrycznych. Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej z dachem w konstrukcji stalowej, profesjonalną drewnianą podłogą sportową oraz usprzętowieniem sali sportowej. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ przedmiar robót oraz projekt budowlano-wykonawczy. Zamawiający żąda, przed złożeniem oferty, wizji lokalnej w terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonanie tego żądania wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem będącym załącznikiem do oferty. Roboty muszą być wykonane zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektową opatrzoną stosownym pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi normami technicznymi i prawnymi. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami, protokołami, dopuszczeniami do użytkowania oraz dokumentacją geodezyjną powykonawczą. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) 2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2007-09-03 do godz. 09:55. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy 2. Kosztorys ofertowy 3. Harmonogram robót 4. Wzór umowy 5. Dokument gwarancyjny - wzór 6. Dowód wniesienia wadium 7. Oświadczenie z art.22 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru 9. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS 10. Kwalifikacje kadry wyznaczonej do realizacji zamówienia 11. Potwierdzenie posiadanych uprawnień 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych 13. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oborniki-slaskie.ibip.wroc.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. 09 ul. Trzebnicka 1 55-120 Oborniki Śląskie po uprzednim złożeniu zamówienia faxem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 09:55, miejsce: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. 6A - Punkt obsługi interesantów ul. Trzebnicka 1 55-120 Oborniki Śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.