Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Lubin: usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 127597 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, fax 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, poza terenem szpitala z uwzględnieniem specyfiki szczególnych warunków sanitarno-epidemiologicznych, z zastosowaniem odpowiedniej technologii prania bielizny szpitalnej i jej transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2. Zakres przedmiotowych usług obejmuje : pranie, maglowanie lub prasowanie, krochmalenie, cerowanie i naprawę, dezynfekcję oraz składanie asortymentu prania wykazanego w Załączniku Nr 3 specyfikacji, dostarczanie i odbiór - codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 10.00 do 13.00. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Rozdziale II siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania Oryginalny kod CPV: 93.93.00.00 - Usługi krawieckie Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający następujące warunki : 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu : a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 2.Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj. wykaże realizację usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - na wartość co najmniej 550.000 PLN rocznie ( łącznie ). W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu : a) wykaz zrealizowanych usług, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 siwz(w wykazie należy podać faktyczną wartość zrealizowanych usług z wystawionych faktur od dnia 26.07.04r do dnia 25.07.07r) b) dokumenty potwierdzające, że zadania wyszczególnione w Załączniku Nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje od odbiorców usług). 3. Wykonawca ma do dyspozycji odpowiedni sprzęt ( w tym m.in. maszyny i urządzenia pozwalające na wykonanie przedmiotowego zamówienia oraz środki transportu ). W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu : a)wykaz maszyn i urządzeń jakich Wykonawca będzie używał przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz środków transportu, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 siwz, 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1- 9 ustawy Pzp i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu : a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacje dotyczyć powinny wszystkich osób upoważnionych zgodnie z dokumentem rejestrowym do reprezentowania i podejmowania decyzji w imieniu Wykonawcy, wymienionych w dokumentach, o których mowa w pkt. 5.1a siwz. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zapis tego ppktu - nie dotyczy Wykonawców nie będących podmiotem zbiorowym. W tym przypadku Wykonawcy składają oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 6. 5. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu : a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 siwz. 6. Wykonawca wniesie wadium. Oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, Zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty, c) wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, f) aktualną informację z KRK w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 g) aktualną informację z KRK w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 9 h) wykaz zrealizowanych usług, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do oferty, oraz dokumenty potwierdzające, że zadania wyszczególnione w Załączniku Nr 4 zostały wykonane z należytą starannością. i) wykaz maszyn i urządzeń jakich Wykonawca będzie używał przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz środków transportu, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do oferty. j) potwierdzenie wpłaty wadium, k) zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarno-Epidemiologicznej o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług pralniczych dla szpitala, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r. w sprawie wymagań jakim pod względem fachowym i sanitarnym powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213, poz. 1568 z 2006r.) l) oświadczenie, że pralnia posiada barierę sanitarno - higieniczną. m) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. n) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. o) oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do oferty - tylko w przypadku Wykonawców nie będących podmiotem zbiorowym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, c) aktualnego zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz dokumentu potwierdzającego nie wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1 -8 ustawy Pzp, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawiania stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-300 Lubin, ul. Bema 6, Dział Zamówień Publicznych, pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:00, miejsce: 59-300 LUBIN, ul. Bema 6, Kancelaria pok.201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Organizacja zajęć edukacyjnych "Drony - nowoczesna edukacja technologiczna - edycja II".
- Dostawa artykułów spożywczych z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi prania świadczone na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Łańsk
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku."
- "Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej personelu dla SZPZOZ im. "Dzieci Warszawy" w Dziekanowie Leśnym"
- Świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Wynajem i serwis odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





