Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Kielce: Remont ulicy Malików w Kielcach - I etap
Numer ogłoszenia: 127576 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Prendowskiej 7, 25-384 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3621569 (70) wew. 102,142, fax 041 3621680.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Malików w Kielcach - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulicy Malików w Kielcach - I etap - odcinek od km 1+100 do 0+710,00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 18 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy; 2. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3. nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; - którzy wykażą: 4. Wykonanie (rozpoczęte i zakończone) w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót drogowych w technologii nawierzchni z masy SMA o wartości netto co najmniej 500 000,00 PLN każda 5. Dysponowanie osobami i podmiotami o kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do wykonania zamówienia - co najmniej: - 1 Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (lub konstrukcyjno-budowlanej - w zakresie dróg, wykazane doświadczenie drogowe) - min. 3 lata jako kierownik lub zastępca kierownika budowy (robót),wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; Przez minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych i przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. 6.Dysponowanie sprzętem i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: - koparki - 1szt., - samochody samowyładowcze - 2 szt., - równiarki lub spycharki - 1 szt., frezarka - 1 szt., - wytwórnia mas bitumicznych - 1, - układarka z podgrzewaną płytą wibracyjną - 1 szt., - walce ogumione -1szt., - walce wibracyjne -1szt., - walce stalowe gładkie -1szt., - zagęszczarki płytowe i wibracyjne -1szt. 7.Średnioroczne przychody / na podstawie pozycji z rachunku zysków i strat- /Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi /lub/ Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów/ z ostatnich 2 lat obrotowych tj. z lat 2005, 2006 /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres/ w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. Zamawiający oceni spełnienie warunków: /spełnia/ lub /nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają załączyć Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z wymaganiami SIWZ. Sporządzone w innym języku niż język polski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się , iż wersja polskojęzyczna jest wersja wiążącą. Oświadczenie oraz dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków przez wykonawców, którzy maja siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych robót budowlanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem kopii uprawnień budowlanych dla występujących robót budowlanych oraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu, jakimi dysponuje Wykonawca. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. - Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie dwa lata obrotowe tj. lata 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. - Dokument potwierdzający wniesienie wadium -Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.( W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. oraz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Dokumenty o których mowa w pkt. 1. lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej każdy podmiot oddzielnie winien złożyć oświadczenia i dokumenty wskazane w ogłoszeniu i SIWZ potwierdzające łaczne spełnienie warunków, oraz: formularz oferty, zbiorcze zestawienie wartości robót i kosztorysy ofertowe, wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, 235-384 Kielce, ul. Prendowskiej 7. opłata 190,00 zł. Odbiór po dokonaniu opłaty w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym+koszty przesyłki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego : Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, 25-384 Kielce, ul. Prendowskiej 7, - składanie ofert: lok.nr 26 /sekretariat/ - otwarcie ofert: lok nr 1 - godz. 10:00 /sala konferencyjna/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Usługa cateringu dla uczestników projektu w Sandomierzu w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Remont drogi krajowej nr 9 na odcinku Nietulisko Duże-Nietulisko Małe od km 55+989 do km 56+789 oraz od km 57+335 do km 58+043
- Remont drogi powiatowej nr 1365T w m. Starochęciny Gmina Chęciny
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania badań dla Zakładu Markerów Nowotworowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
- Modernizacja drogi "Rożnów w kierunku P. Rabenda" w km 0+000 do 0+380
- Przebudowa drogi gminnej nr 270573W ulicy Gocłowskiej w miejscowości Augustówka
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z budową wiaty śmietnikowej, budową placu rekreacyjnego, placu zabaw wraz z zagosp. terenu i infrast. towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi leśnej od składu w oddz. 215 i do brodu w oddz. 215 a w leśnictwie Węglówka
- Utwardzenie nawierzchni wzdłuż ul. Hiacyntowej i ul. Przebiśniegowej we Wrocławiu
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.