Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Mielec: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Mielcu
Numer ogłoszenia: 127574 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Mielcu, ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, fax 017 7800402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.powiat-mielecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Mielcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Mielcu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Oryginalny kod CPV: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia Oryginalny kod CPV: 33.14.17.10 - Kule Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.10 - Kule Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.19.31.10 - Pojazdy inwalidzkie Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.31.10 - Pojazdy inwalidzkie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy pzp, 2. wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ, 3. wykonawca złoży ofertę zgodną z warunkami zawartymi w SIWZ, 4. wykonawca złoży oświadczenia, certyfikaty, atesty dopuszczające przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych do wprowadzenia do obrotu i używania - dotyczy każdej pozycji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie, że cechy techniczne i jakościowe urządzeń są zgodne z normatywami europejskimi (aprobatami technicznymi) obowiązujacymi na terenie Polski, 5. wykonawca w okresie ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 2 dostawy sprzętu rehabilitacyjnego odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w dostaw (referencje),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, 3. aktualne zaświadczenie o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 4. oświadczenie dotyczące spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw sprzętu rehabilitacyjnego - co najmniej 2, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych dostaw(referencje), 6. oświadczenia, certyfikaty, atesty dopuszczające przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych do wprowadzenia do obrotu i używania - dotyczy każdej pozycji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie, że cechy techniczne i jakościowe urządzeń są zgodne z normatywami europejskimi (aprobatami technicznymi) obowiązującymi na terenie Polski, 7. wykaz proponowanych przez wykonawcę urządzeń będacych przedmiotem dostawy wraz z podaniem typu, producenta oraz krótkiego opisu urządzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2 b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 09:00, miejsce: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1 152R klasy "Z" - zbiorczej Borowa -Czermin - Wola Mielecka - Kiełków - Przecław od kilometra 21+525,10 km 22+186,00 (ETAP II) w m. Kiełków"
- Dostawa wyposażenia klasopracowni służącej kształceniu w zawodzie technik elektryk w ramach projektu Poprawa bazy dydaktycznej oraz infrastruktury szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Mielecki
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Mielec w roku 2025
- Dostawa betonu
- Dostawa śmieciarki napędzanej ON
- Zakup i dostawa 2 sztuk motoambulansów dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Dostawa ambulansu typu B wraz z wyposażeniem medycznym do Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu
- Zakup i dostawa zestawu do anoskopii wysokiej rozdzielczości dla potrzeb Poradni Koloproktologii
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- Zwiększenie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub starszych w budynkach Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby tworzonego Zespołu Wczesnego Reagowania Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach realizacji zadania pn.: "Inwestycje w ochronie zdrowia".
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.