Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych pn. Budowa drenaży na składowisku Łubna na poziomie 112 m wschód, 130 m wschód i 146 m zachód
Numer ogłoszenia: 127561 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, fax 022 8882048 lub 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pn. Budowa drenaży na składowisku Łubna na poziomie 112 m wschód, 130 m wschód i 146 m zachód.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Budowa drenaży na składowisku Łubna na poziomie 112 m wschód, 130 m wschód i 146 m zachód zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę powyżej 14 tys. EURO i poniżej kwoty 211 tys. EURO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 9.254,50 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt cztery złote pięćdziesiąt groszy) w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4) Wykonawca musi dysponować następującym potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia: minimum trzema samochodami samowyładowczymi, jedną koparka podsiębierną oraz jedną koparko-ładowarką. 5) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji robót budowlanych wartościowo i rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) wykazał minimum 1 przedsięwzięcie wodno-kanalizacyjne lub wodno-melioracyjne lub odwadniające na składowisku odpadów o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł, b) dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz załączył dokumenty potwierdzające posiadanie przez wyżej wymienioną(e) osobę(y) uprawnień budowlanych zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn zm.). Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które traktują o warunkach udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył: 1) Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 2) Dokumenty zawarte w § 1.1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, którego wzór stanowi załącznik do Formularza oferty. 4) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały należycie wykonane, którego wzór stanowi załącznik do Formularza oferty. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych odnosiły się wprost do robót wymienionych w wykazie i aby potwierdzały one termin, wartość i wywiązanie się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy. 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, którego wzór stanowi załącznik do Formularza oferty. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego poświadczające wpis na listę członków. W przypadku uprawnień budowlanych, o których mowa w ppkt. 5 a), uzyskanych po 01.01.1995r. do w/w wykazu należy załączyć również: c) dokument potwierdzający wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 11 w formie wydrukowanego dokumentu, opłata 30,00 zł - wpłata na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja rowu granicznego Rumia-Reda - zamiana rowu na koryto z elementów typu "L" na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Kosynierów w Rumi".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi leśnej nr 04-21-0022 oraz remontu drogi leśnej nr 04-21-0048/1 w leśnictwie Przyjemek
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1216O przy ul. Dworcowej
- "Konserwacja urządzeń melioracji wodnych na gruntach komunalnych na terenie Gminy Czernichów"
- Remont drogi gminnej nr 617 074S Łączyna - Skała oraz drogi gminnej nr 617 075S Mlaskawka we wsi Istebna
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





