Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-14
Pruszcz Gdański: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych na działkach położonych w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski
Numer ogłoszenia: 127554 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych na działkach położonych w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) podział działki oznaczonej geodezyjnie numer 89/39 o pow. 165,6799 ha położonej w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski zapisanej w KW SL1Z/00021153/4 na siedem działek (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1); 2) podział działki oznaczonej geodezyjnie numer 52/29 o pow. 39,8000 ha położonej w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski zapisanej w KW SL1Z/00021153/4 na trzy działki (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2); 3) podział działki oznaczonej geodezyjnie numer 53 o pow. 31,8100 ha położonej w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski zapisanej w KW SL1Z/00021153/4 na dwie działki (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 3); 4) podział działki oznaczonej geodezyjnie numer 82 o pow. 31,1400 ha położonej w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski zapisanej w KW SL1Z/00021153/4 na dwie działki (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 4); 5) podział działki oznaczonej geodezyjnie numer 73/1 o pow. 70,5600 ha położonej w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski zapisanej w KW SL1Z/00021153/4 na pięć działki (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 5); 6) połączenie działek oznaczonych geodezyjnie numerami 29/1 o pow. 1,1000 ha, 30/1 o pow. 0,9700 ha, 75/3 o pow. 18,7933 ha położonych w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski zapisanej w KW SL1Z/00021153/4 następnie podział nowopowstałej działki na pięć działek (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 6); 7) połączenie działek oznaczonych geodezyjnie numerami 80 o pow. 61,5000ha, 78/6 o pow. 50,0683 ha położonych w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski zapisanej w KW SL1Z/00021153/4 następnie podział nowopowstałej działki na osiem działek (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 7); 8) połączenie działek oznaczonych geodezyjnie numerami 85 o pow. 105,2400 ha, 84/3 o pow. 63,1300 ha położonych w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski zapisanej w KW SL1Z/00021153/4 następnie podział nowopowstałej działki na dziewięć działek ( zgodnie z załącznikiem graficznym nr 8); 9) dokonanie zmiany klasyfikacji użytku gruntowego z Ws o pow. 0,1000 ha na istniejący w terenie użytek na działce oznaczonej geodezyjnie numer 54/2 o pow. 167,7700 ha położonej w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski zapisanej w KW SL1Z/00021153/4; 10) dokonanie zmiany klasyfikacji użytku gruntowego z Ws o pow. 0,3200 ha na istniejący w terenie użytek na działce oznaczonej geodezyjnie numer 85 o pow. 105,2400 ha położonej w obrębie Kiełpin gmina Człuchów powiat człuchowski zapisanej w KW SL1Z/00021153/4. 2. Zamawiający informuje, że na przedmiotowych działkach znajdują się zasiewy. 3. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 podziałów działek o powierzchni powyżej 50 ha, z podaniem przedmiotu (nr działki, obrębu, powierzchni działki, nr KERG) dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 i 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych oraz jedną osobą uprawnioną do wykonania prac gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 i 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
co najmniej 2 podziałów działek o powierzchni powyżej 50 ha, z podaniem przedmiotu (nr działki, obrębu, powierzchni działki, nr KERG) dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie;; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy 3) Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych: 1) rozgraniczenia nieruchomości - o maksymalnie 40 dni, 2) wydania decyzji podziałowej - o maksymalnie 40 dni, 3) rozgraniczenia nieruchomości wraz z wydaniem decyzji podziałowej - o maksymalnie 60 dni. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, dotyczące umówionego terminu wykonania zamówienia, jeżeli zmiany będą następstwem działania organów administracji w szczególności: 1) przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów przez organy administracji publicznej itp., 2) odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, uzgodnień na skutek dodatkowych wymagań nałożonych przez te organy, 3) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego i wykonawcy skutkujących niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień itp. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w ust. wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na Wykonawcy. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i wystąpić do Zamawiającego o zgodę wraz z uzasadnieniem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pruszcz Gdański ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- "Zakup busa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym jednej na wózku" w ramach Projektu FEPM.05.17.IZ.00-0057/24 z EFS +
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci Miejskiego Żłobka Nr 1 "Króla Maciusia" w Pruszczu Gdańskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Rozbudowa budynku powiatu przy ul. Raciborskiego 2A w Pruszczu Gdańskim o Oddział Pomocy Doraźnej".
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów w branży Hotelarsko- Gastronomiczno-Turystycznej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G Rusocin-Kaczki-Gołębiewo w miejscowości Rusocin
- Dostawa wraz z montażem nowych tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na wykonanie opracowania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności
- Kartuska 124A - opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania z funkcji mieszkalnej na użytkową, termomodernizację (w tym docieplenie), renowację(remont) i przebudowę oraz nadzory
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości" (4.2025)
- Rozwój infrastruktury kulturalnej, edukacyjnej i turystycznej w Gminie Kamień
- Rozbiórka budynków mieszkalnych i niemieszkalnych położonych przy ul. Rycerskiej 5, Wojska Polskiego 13-13A oraz Grudziądzkiej 19 w Bydgoszczy
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.