Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Pińczów: PRZEBUDOWA DROGI DO OŚ. WITOSA
Numer ogłoszenia: 127554 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3573871 do 75 w. 47, fax 041 3572645.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI DO OŚ. WITOSA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do osiedla Witosa w Pińczowie o łącznej długości ok. 147 mb i zmiennej szerokości od 4,5 do 13 m podzielonej na II etapy realizacji. 2)Zakres rzeczowy zamówienia: Etap I obejmuje przebudowę drogi od km 0+000 do km 0+060 i szerokości 4,5 m w tym: wykonanie robót rozbiórkowych t.j. rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm, wykonanie koryta na całej szerokości nawierzchni drogi wraz z mechanicznym profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, ustawienie krawężnika betonowego wystającego o wymiarach 15x30x100 na długości wykonania nowej nawierzchni przy krawędzi nawierzchni drogi na ławie betonowej z oporem (beton B-10), wzmocnienie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 - 5,00 MPa o grubości warstwy 15 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie (mieszanka optymalna 0/63 mmm) o grubości 20 cm, warstwa ścieralna nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, Etap II obejmuje przebudowę drogi od km 0+000 do km 0+087 i szerokości zmiennej od 6,0 m do 13 m, w tym: wykonanie robót rozbiórkowych t.j. rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm, wykonanie przykanalików z rur PCV o średnicy 200 mm łączących studzienki ściekowe z istniejącymi studniami kanalizacji deszczowej wykonanie studzienek ściekowych z prefabrykowanych elementów w ilości 7 szt., wykonanie koryta na całej szerokości nawierzchni drogi wraz z mechanicznym profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, ustawienie krawężnika betonowego wystającego o wymiarach 15x30x100 na długości wykonania nowej nawierzchni przy krawędzi nawierzchni drogi na ławie betonowej z oporem (beton B-10), wzmocnienie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 - 5,00 MPa o grubości warstwy 15 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie (mieszanka optymalna 0/63 mmm) o grubości 20 cm, warstwa ścieralna nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, 3)Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna wraz z mapą określającą usytuowanie zamierzonej inwestycji, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki: 1, 2, 3 do SIWZ). 4)Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.). 2)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3)W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.). 4)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2). 5)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) - zał. nr 5 do SIWZ; 2)Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: a).W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b).W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia: uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy; 3)Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4.Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 20.08.2007r, do godziny 1000.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 5201W Płock - Zągoty - Bonisław w zakresie budowy ścieżki rowerowej
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 1268C SEROCK-STRONNO NA ODCINKU CA 1,6 KM
- "Budowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie Gminy Słupno - OFMP" - etap II
- Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej, działka Nr 438/44 w Kietrzu".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





