Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Częstochowa: aktualizacja mapy numerycznej
Numer ogłoszenia: 127551 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja mapy numerycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: aktualizacja mapy numerycznej (5 zadań) wykonane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz instrukcjami i wytycznymi technicznymi, a także warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: zadanie nr 1 - 1 440,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści złotych 00/100) zadanie nr 2 - 1 440,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści złotych 00/100). zadanie nr 3 - 1 440,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści złotych 00/100). zadanie nr 4 - 1 440,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści złotych 00/100). zadanie nr 5 - 1 440,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.08.2007 r. do godz. 10:00 . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Miasta Częstochowy: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie nr rachunku: 35 1050 1142 1000 0022 8000 2037. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 239 Wydziału Finansowo-Księgowego Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, a kserokopię (-e) potwierdzoną ( e) za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) udokumentują wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego zamówienia publicznego na wykonanie mapy numerycznej (o wartości minimum 20 000 zł brutto). Wykonawca może powierzyć podwykonawcom jedynie wykonanie wszystkich czynności skanowania istniejących map analogowych związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5a specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji muszą być: a) Wykaz zadań, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji. Wykaz musi zawierać: opis zrealizowanego zadania wraz z jego zakresem, terminem rozpoczęcia i zakończenia realizacji zadania, wartość brutto zrealizowanego zadania, nazwę, adres i telefon zamawiającego (sporządzony wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji); b) Dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie, np. referencje. 3) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6 specyfikacji ppkt 1 litera a), litera b), a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.bip-gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Geodezji i Kartografii ul. Waszyngtona 5 42-217 Częstochowa pok. 319 A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy ul. Śląska 11/13 42-217 Częstochowa Biuro Obsługi Interesanta (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 aktualizacja mapy numerycznej dla sekcji: 511.421. 2341,2342,2344 511.423. 0321,0322,0323,0324,0341,0342,0343,0344,0423,0432,0433,0434,0441,0443, 0821,0822,0823,0824,0911,0912,0913,0914,0921,0923,0841,0842,0931,0932, 0941,1214,1221,1222,1223,1224,1232,1311,1714,1721,1722,1723,1811,1741, 1743,1831,1833,1932,1941,1942,1943,1944,2221,2311,2313,2414,2331,2332, 2334.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 aktualizacja mapy numerycznej dla sekcji: 423. 2341,2343,2432,2434,2441,2443, 441. 0222,0224,0311,0312,0313,0314,0321,0412,0414,0421,0422,0424,0142,0143, 0144,0241,0242,0243,0331,0332,0333,0334,0432,0434,0441,0442,0443,0444, 0622,0623,0624,0711,0712,0713,0714,0721,0722,0723,0724,0912,0914,0921, 0922,0923,0924,0641,0642,0731,0932,0934,0941,0942,0943,0944,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 Aktualizacja mapy numerycznej dla sekcji: 422. 1232,1341,1342,1343,1623, 441. 1222,1224,1311,1412,1421,1422,1423,1424,1233,1242,1244,1432,1441,1442, 1443,1444,1711,1712,1714,1722,1723,1724,1813,1814,1914,1923,1932,1933, 1934,1941,1943,2212,2213,2214,2221,2222,2223,2311,2312,2314,2322,2323, 2324,2411,2412,2413,2334, 443. 0224,0312,0313,0314,0323,0324,0331,0333,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 Aktualizacja mapy numerycznej dla sekcji: 422. 1711,1821,1823,2213,2231,2233,2434, 424. 0421,1423,1442,1531,1541,1542,1543,1544,1914,1921,1922,1924,2011,2013, 2023,1834,2031,2032,2041,2042,2043,2044,2312,2314,2321,2323,2324,2511, 2512,2513,2514,2332,2334,2341,2342,2343,2344,2431,2433,2434,2533, 442. 0323,0332,0334,0341,0343,0814,0821,0822,0823,0824,0924,0832,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadania nr 5 Aktualizacja mapy numerycznej dla sekcji: 441. 0232,0233,0234 442. 0841,0842,0844,1322,1324,1341,1342,1344,1434,1443,1812,1814,1912,1914, 1921,1922,1841,1842,1843,1844,1931,1932,1933,1934,2111,2113,2212,2214, 2221,2222,2223,2224,2311,2312,2313,2314,2322,2324,2411,2412,2414,2231, 2232,2233,2234,2242,2244,2331,2332,2333,2334,2341,2342,2431,2432,2434, 444. 0412.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby termomodernizacji budynków oświatowych na terenie Gminy Miasta Częstochowy - 4 części.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Politechniki Częstochowskiej i kandydatów do pracy
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- ZAKUP I WDROŻENIE FIREWALLA DO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE Z SUPORTEM NA PIĘĆ LAT
- Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
- Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą portierni, centrali telefonicznej i centrali p.poż. w Teatrze im. A. Mickiewicza w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Miszewo-Tuchom wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej ZRID
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa DW 881 Sokołów Małopolski-Łańcut-Kańczuga-Pruchnik-Żurawica polegająca na budowie mostu w km 7+361 na potoku bez nazwy w m. Medynia Głogowska".
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 881 Sokołów Małopolski - Łańcut - Kańczuga - Pruchnik - Żurawica polegająca na budowie mostu w km 2+624 na rz. Trzebośnica w m. Trzeboś"
- WYKONANIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY "PUCHATEK" W NOWEM II ETAP
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa DW nr 887 Brzozów-Rymanów-Daliowa polegająca na budowie mostu w km 4+937 przez pot. Zmienniczka w m. Turze Pole"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





