Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Młynary: Wykonanie Koncepcji i Projektów budowlano- wykonawczych dla zadania - Poprawa jakości wody do picia w sołectwach Sąpy, Zaścianki, Sokolnik, Warszewo, Stare Monasterzysko,
Numer ogłoszenia: 127514 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Młynary, ul. Dworcowa 29, 14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2486082 w. 41, fax 055 2486400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlynary.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Koncepcji i Projektów budowlano- wykonawczych dla zadania - Poprawa jakości wody do picia w sołectwach Sąpy, Zaścianki, Sokolnik, Warszewo, Stare Monasterzysko,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: A, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlano-wykonawczych: sieci wodociągowej na gruntach sołectwa Sąpy, Zaścianki, Sokolnik, Warszewo, Stare Monasterzysko wraz z przyłączami B. Zakres prac obejmuje wykonanie: 1) Mapy do celów projektowych - 1 egz. 2) Koncepcji sieci wodociągowej wraz z analizą techniczno-ekonomiczną przyjętego rozwiązania - 3 egz. (1egz. w wersji elektronicznej) Koncepcje sieci powinny być uzgodnione z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Młynarach i właścicielami terenów (w zakresie przebiegu trasy) i Urzędem Miasta i Gminy w Młynarach Uzgodnione koncepcje po akceptacji przez Zamawiającego stanowić będą podstawę rozpoczęcia prac projektowych z wyłączeniem sieci na gruntach sołectwa Sąpy i Warszawo, na których można przystąpić do prac projektowych już po podpisaniu umowy. W założeniach do koncepcji i projektów uwzględnić Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego, Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Młynary oraz pozwolenia wodnoprawne na pobór wód z ujęć głębinowych komunalnych znajdujących się na terenie miejscowości Młynary, Podgórze, Karszewo a także Program Zaopatrzenia Gminy Młynary w Wodę 3) Projekt budowlano- wykonawczy sieci wodociągowej z przyłączami na gruntach sołectwa Sąpy, Zaścianki, Sokolnik,Warszewo, Stare Monasterzysko o łącznej długości ok. 40 km - 7 egz.(1 egz. w wersji elektronicznej). Usytuowanie przyłączy należy uzgodnić z właścicielami działek. Uwaga: Powyższe opracowanie z pkt. 3 powinno zawierać projekty budowlano- wykonawcze przepompowni (jeśli wynikną z projektu) wraz z zasilaniem energetycznym, zagospodarowaniem terenu 8 egz.( 1 egz. w wersji elektronicznej) 4) Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż (wraz z Zbiorczymi Zestawieniami Kosztów) po 3 kpl. Sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego ( Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004r. Nr 130, poz. 1389) 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót- 2 kpl (oraz 1 kpl. w wersji elektronicznej) sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202,poz.2072 z dnia 16 września 2004roku z późniejszymi zmianami) 6) Przedmiary robót - 3 kpl.(plus 1kpl.w wersji elektronicznej )sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202,poz.2072 z dnia 16 września 2004roku z późniejszymi zmianami) Przedmiary robót powinny zawierać wyodrębnione pozycje dot. przyłączy wodociągowych. 7) Wykonanie operatu wodno- prawnego na kolizję z ciekami wodnymi wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 3 kpl. (plus 1 kpl. w wersji elektronicznej) 8) Uzgodnienia branżowe dokumentacji 9) Uzgodnienia z właścicielami terenów (między innymi w zakresie tras przebiegu sieci, układu drogowego). 10) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 11) Uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na kolizję z ciekami wodnymi 12) Uzyskanie pozwolenia na budowę 13) Przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów C. Szczegółowe wymagania Zamawiającego 1) Wszystkie projekty ( w tym organizacja ruchu na czas budowy) powinny posiadać stosowne uzgodnienia. 2) Wymagane ilości ostatecznie zatwierdzonych egzemplarzy projektów nie obejmują egzemplarzy roboczych przedkładanych do uzgodnień i opinii. 3) Projekty winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202,poz.2072 z dnia 16 września 2004roku z późniejszymi zmianami) D. Kod CPV - 74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom i żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI lit. A,B,C Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin wykonania - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlynary.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 14 - 420 Młynary, ul. Dworcowa 29, Pokój Nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 14 - 420 Młynary, ul. Dworcowa 29, Pokój Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.09.2007.
INNE PRZETARGI MŁYNARY
więcej: przetargi MŁYNARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku Centrum Aktywności Kulturalno-Społecznej w Niebylcu
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze"
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 256 w Strzelcach Dolnych na odcinku o długości 3,84 km.
- DOSTAWA I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU A WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY II
- Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz remont kotłowni i wymiana pieca olejowego na system ogrzewania hybrydowego z kotłami gazowymi jako główne źródło ogrzewania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.