Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-05
Strzyżewice: Remont budynku dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice
Numer ogłoszenia: 127495 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżewice , 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 081 5666025, faks 081 5666025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice opisany za pomocą dokumentacji technicznej oraz przedmiarów robót stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A/1091 i znajduje się pod nadzorem konserwatorskim Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie przyłączy i instalacji sanitarnych (gazowe, wodne i kanalizacyjne, kotłownia gazowa, instalacja c.o.) 2) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic metodą iniekcji ciśnieniowej 4) roboty izolacyjne 5) roboty ziemne 6) roboty murowe, żelbetowe i betonowe, 7) roboty ciesielskie 8) wykonanie nowego pokrycia dachowego na całej połaci dachowej blachy płaskiej powlekanej, 9) roboty z gipsu i prefabrykatów gipsowych 10) posadzki 11) stolarka 12) roboty kowalsko - ślusarskie 13) tynki wewnętrzne 14) roboty malarskie 15) roboty kamieniarskie - renowacja słupów i głowic korynckich, 16) tynki i okładziny zewnętrzne 17) parking z płyt trawnikowych Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony zarówno w dokumentacji projektowej jak również zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z tym zaleca się, aby wykonawca bardzo szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 27. 08. 2007 r. do godz. 1000 w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na poniżej podany rachunek bankowy: Urząd Gminy Strzyżewice Rejonowy Bank Spółdzielczy w Bychawie O/ Strzyżewice nr rachunku : 36 8685 0001 0130 2525 2000 0020 z dopiskiem: WADIUM - REMONT BUDYNKU DWORKU W PIOTROWICACH NA POTRZEBY CKIP GMINY STRZYŻEWICE UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego przelewu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej 2 roboty w zakresie remontów, adaptacji, przebudowy obiektów zabytkowych o minimalnej wartości 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), b) dysponują - 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej. Kierownik budowy powinien posiadać stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, jak również wykaże się, co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579), - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży instalacyjno - inżynieryjnej, specjalność sieci i instalacje sanitarne - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie określonych w SIWZ dokumentów załączonych do oferty: a) wypełniony formularz ofertowy z cenami wykonawcy - wg załącznika nr 1; b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - załącznik nr 2, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.), f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) wskazanie osób, które będą pełniły funkcję kierownika budowy przy realizacji w/w zadania (wg załącznika nr 4). Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował: - 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej. Kierownik budowy powinien posiadać stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, jak również wykaże się, co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579), - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży instalacyjno - inżynieryjnej, specjalność sieci i instalacje sanitarne - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej i) kosztorys ofertowy, który będzie obejmować zakres robót wynikających z przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ j) informacje na temat wykonanych inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej 2 roboty w zakresie remontów, adaptacji, przebudowy obiektów zabytkowych o minimalnej wartości 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) według załączonego formularza - załącznik nr 3 do SIWZ. k) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; l) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzewice.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice 109, pok. nr 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice 109, pok. nr 21 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Remont budynku dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 7 - Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki.
INNE PRZETARGI STRZYŻEWICE
- Podniesienie atrakcyjności turystycznej doliny rzeki Bystrzycy w Gminie Strzyżewice
- Poprawa warunków prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice w Piotrowicach
więcej: przetargi STRZYŻEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zagórz, dawny zespół klasztorny Karmelitów Bosych (XVIII w.): konserwacja i zabezpieczenie murów obronnych
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.