Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-05
Katowice: Opracowanie merytorycznne i wydruk 2 numerów Biuletynu Informacyjnego SILESIA REGION na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 127493 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2563420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie merytorycznne i wydruk 2 numerów Biuletynu Informacyjnego SILESIA REGION na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu merytorycznym i wydruku 2 numerów Biuletynu Informacyjnego SILESIA REGION na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, zgodnie z opisem zawartym w siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych zero groszy). Wykonawcy przysługuje wybór formy wniesienia wadium, w następujących formach: 1. W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: GETIN Bank S.A. II Oddział w Katowicach ul. Powstańców 25a, 40-039 Katowice nr 09 1560 1111 0000 9070 0003 5309 2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. W gwarancjach bankowych; 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wyboru innej niż w pieniądzu formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ulicy Ligonia 46, pokój 285III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osoba?mi zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pod?miotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 3 usługi odpowiada-jące swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto min. 20 000 zł każda. Przez rodzaj rozumie się porównywalne zamówienia w zakresie zawartości merytorycznej określonej w pkt. III SIWZ, dotyczące tematyki unijnej. 2) Wykonawca zapewni udział w realizacji zamówienia: a) Kierownika projektu, posiadającego minimum 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu i wydawaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych na tematy związane z Unią Europejską, w szczególności związane z programami operacyjnymi współfinansowanymi ze środków UE. b) Minimum 2 osób (Zespołu) łącznie posiadających doświadczenie w: opracowaniu i wydaniu co najmniej 3 Biuletynów, w przeprowadzaniu i redagowaniu wywiadów, w zakresie przygotowywania tekstów o charakterze promocyjnym i informacyjnym, redakcji i adjustacji tekstów, wykonawstwa fotografii reklamowej, grafiki komputerowej i komputerowego składu, w kreowaniu wizerunku firm/organizacji. Zamawiający wymaga określenia optymalnego składu zespołu składającego się z osób posiadających wiedzę i doświadczenie z danego zakresu, umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi oświadczeniami i dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zawarte w formularzu ofertowym). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Pełnomocnictwo lub informacja o udzielonym pełnomocnictwie w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI 1.2) SIWZ; 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykony-wanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z po?daniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi spełniać warunek określony w punkcie X ust. 1.1) SIWZ. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzo?rem zamieszczonym w formularzu ofertowym. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. X ust. 1.2) SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie XI 1.2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdza-jące, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XI. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym or-ganem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodar?czego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku usta-nawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: - każdy podmiot oferty wspólnej (np. Konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI ppkt. od 1.1) do 1.3) SIWZ, - dokumenty o których mowa w pkt. XI ppkt 1.4) i 1.5) SIWZ może załączyć jeden z nich lub mogą go złożyć wspólnie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników po-stępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. 2003 nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przed-siębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajem-nicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do wy-stępowania w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Zawartość merytoryczna tekstu - 20
- 3 - Jakość i atrakcyjność oprawy graficznej - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego,
ul. Ligonia 46
40-037 Katowice
Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, pokój 509.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46 40-037 Katowice, Kancelaria Ogólna pokój 167.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Określenie terminu wykonania umowy: nr 1 Biuletynu Informacyjnego - do 45 dni od daty podpisania umowy; nr 2 Biuletynu Informacyjnego - do dnia 21.12.2009r. Przedmiot umowy zostanie w 100% sfinansowany ze środków Pomocy Technicznej RPO WSL 2007-2013 w ramach Priorytetu X, działania 10.2..
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
więcej: Usługi przetwarzania tekstu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





