Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Łódź: kuloodporne płyty polietylenowe do kamizelek kuloodpornych dla sił specjalnych
Numer ogłoszenia: 127489 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologii Bezpieczeństwa "Moratex", ul. Skłodowskiej-Curie 3, 90-965 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6373763, fax 042 6369226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.moratex.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kuloodporne płyty polietylenowe do kamizelek kuloodpornych dla sił specjalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest dostawa kuloodpornych płyt polietylenowych do kamizelek kuloodpornych dla sił specjalnych w ilości 286 sztuk, w tym: 143 szt. - płyt przednich 143 szt. - płyt tylnich
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.21.36.00 - Płyty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.10.00 - Płyty (budowlane) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w punkcie V. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie V SIWZ. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu są oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ, które wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - Oświadczenie zawierające informacje określone w art. 22 ust.1, ustawy - wg wzoru Załącznika nr 2. - Aktualna koncesja na obrót materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym. - Certyfikaty potwierdzające wymaganą odporność balistyczną. - Raporty z badań balistycznych przedmiotu zamówienia potwierdzające wymaganą odporność balistyczną. - Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001. Ponadto wykonawca powinien w procesie produkcji uwzględnić wymagania AQAP 2131 w oparciu, o który będzie dokonywany odbiór wojskowy przedmiotu zamówienia. - Wykaz podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia wraz z podaniem nazwy podmiotu oraz wykazu czynności. - Oświadczenie, iż sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy, zapewnia wykonanie zamówienia. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów- odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania się wykonawców o realizację zamówienia. W takim przypadku wszystkie podmioty ubiegające się o wspólną realizacje zamówienia muszą posiadać koncesję na: - wytwarzanie, dotyczy wykonawców wytwarzających, - obrót, dotyczy wykonawców prowadzących działalność handlową dotyczącą materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym. Wykonawca, który nie będzie wytwarzał lub nie będzie dokonywał obrotu ww. materiałami nie musi posiadać koncesji. Do oferty należy dołączyć: - oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownej umowy. Podmioty występujące wspólnie złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w punkcie V SIWZ. - Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moratex.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Technologii Bezpieczeństwa MORATEX 90-965 Łódź, ul. M. Skłodowskiej - Curie 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Instytut Technologii Bezpieczeństwa MORATEX 90-965 Łódź, ul. M. Skłodowskiej - Curie 3 I piętro, pokój 120 - Sekretariat w terminie 03.08.2007 r. godz. 12:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.