eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaZakup,dostawa wraz z montażem podestu scenicznego na potrzeby Nyskiego Domu Kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-02

Nysa: Zakup,dostawa wraz z montażem podestu scenicznego na potrzeby Nyskiego Domu Kultury
Numer ogłoszenia: 127460 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nyski Dom Kultury im. Wandy Pawlik w Nysie , ul. Wałowa 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 433 33 37, faks 77 433 44 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup,dostawa wraz z montażem podestu scenicznego na potrzeby Nyskiego Domu Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Całkowity wymiar sceny 12m x 10 m (pojedynczy moduł podestu o wymiarze 1m x 2m) o konstrukcji aluminiowej z możliwością łatwego montażu i demontażu z możliwością minimalizacji używanych narzędzi do tych czynności. Scena powinna posiadać wysoką stabilność w przypadku występów zespołów tanecznych (np. ZpiT Śląsk, Mazowsze). 2.Pojedynczy podest nie może przekraczać wagi 40kg +/- 15%, przy minimalnym dopuszczalnym obciążeniu 900kg/m2 potwierdzone certyfikatem oraz obliczeniami statycznymi. Obliczenia należy dołączyć do oferty. 3.Blat podestu musi być wykonany ze sklejki o grubości minimum 15mm, atestowanej, wodoodpornej, antypoślizgowej, trudnopalny z możliwością użytkowania zewnętrznego ( odporny na warunki atmosferyczne).Kolor czarny ewentualnie brązowy (do uzgodnienia) 4.Łącznikami podestów powinny być kostki samopoziomujące oraz klamry spinające, które pozwalają na szerokie możliwości modelowania bez utraty stabilności konstrukcji. 5.System łączenia podestów ma dać możliwość dowolnego zestawiania pojedynczych elementów sceny tj. możliwość dowolnego łączenia każdej krawędzi podestu z innym podestem, łączenie typu tzw. pióro wpust kostkami samopoziomującymi wprowadzonymi do profilu burtowego, klamry spinające podest uniemożliwiające rozłączanie się podestów, łączniki nóg stabilizujące konstrukcje sceny przy gruncie. 6.Ilości elementów łączących a.Kostki samopoziomujących - 260 szt. b.Klamry spinające podest - 160 szt. (nakrętka motylkowa) c.Łączniki nóg - 120 szt. 7.Każdy podest powinien mieć możliwość przymocowania barierki ochronnej oraz schodów przegubowych znajdujących się w dostarczonym zestawie. 8.Nogi podestu kompletne do wszystkich podestów. Nogi teleskopowe wykonane z aluminiowego profilu o wymiarach 60mm x 60mm. Z możliwością płynnej regulacji w przypadku nierówności terenu zakończone podstawą z tworzywa sztucznego. 9.Zakres płynnej regulacji od 1m do 1,8m. Klamry spinające do każdej par nóg do opcji ustawiania sceny przy zachowaniu wymiarów 12m x10m 10.Dodatkowo nogi teleskopowe z płynną regulacją w zakresie 0,4m do 0,6m - sztuk 24. 11.Scena przy zachowaniu wymiarów 12m x10m musi posiadać barierki ochronne mocowane do podestów. Poręcze wykonane z rurek aluminiowych o wysokości 1,1m zgodne z przepisami BHP o długości 30 metrów z uwzględnieniem wymiarów 12x10m (bez frontu sceny) oraz możliwością zamontowania schodów przegubowych (szt.2) z boku sceny na obu stronach. 12.Preferowana długość jednego modułu poręczy 2 metry w celu modyfikacji miejsca schodów 2 moduły poręczy długości 1m . 13.Schody przegubowe aluminiowe o szerokości minimum 1m o regulowanej wysokości wraz z obustronnymi poręczami. Sztuk 2. Mocowane do podestu scenicznego. 14.Wykonanie konstrukcji i materiały muszą być zgodne z normami i certyfikatami pozwalającymi na używanie sceny na terenie całej Polski. Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego w montażu i demontażu podestu scenicznego, 15.Wykonawca na własny koszt dostarczy podest sceniczny na adres wskazany przez Zamawiającego, 16.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony i zamontowany podest sceniczny 24 miesiące. Kosztorys ofertowy. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o wykaz niezbędnych elementów koniecznych przy montowaniu podestu scenicznego. Kosztorys ofertowy przygotować zgodnie z wykazem . Zakres dostawy tylko na podstawie dołączonego wykazu. W ofercie Wykonawca poda łączną cenę netto oraz należy podatek VAT za realizację całości zamówienia.Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające wprost z wykazu dostawy, jak również następujące koszty: kosztów transportu, załadunku i wyładunku u Zamawiającego, montażu oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik do siwz. Błąd w kosztorysie ofertowym polegający na nieujęciu danej pozycji wykazu (w tym także polegający na wprowadzeniu ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami treści do SIWZ), nie stanowi błędu, który można poprawić na podstawie art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Błąd taki będzie stanowił o niezgodności treści oferty z treścią SIWZ, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.20 - Gotowe elementy i części składowe 44.19.11.00 - Sklejka 44.33.40.00 - Profile .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wykonał co najmniej 3 podesty sceniczne. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łączne doświadczenia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że powyższe dostawy zostały wykonane i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które dostarczą i zamontują podest sceniczny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kosztorys ofertowy, atesty i certyfikaty pozwalające na użytkowanie sceny na terenie całej Polski, obliczenia statyczne w sprawie obciążenia podestu zapis pkt.3 ppkt.2 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku: 1)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy o procent wzrostu podatku VAT, 2)terminu realizacji zadania, który może ulec zmianie w przypadkach, na które Zamawiający bądź Wykonawca nie mógł mieć wpływu w przypadku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ndk.nysa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nyski Dom Kultury, 48-300 Nysa ul.Wałowa 7 sekretariat II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Nyski Dom Kultury, 48-300 Nysa ul.Wałowa 7 sekretariat II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.