eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleProdukcja i emisja spotów informacyjnych i promocyjnych w ramach RPO WO 2007-2013, PO KL i PO PT 2007-2013. Nr postępowaniaDOA-IV.272.38.2013. Część IProdukcja spotów wizerunkowych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego, Część IIProdukcja spotów informacyjnych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego, Część IIIEmisja spotów wizerunkowych i informacyjnych funduszy europejskich w województwie opolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Opole: Produkcja i emisja spotów informacyjnych i promocyjnych w ramach RPO WO 2007-2013, PO KL i PO PT 2007-2013. Nr postępowania: DOA-IV.272.38.2013. Część I: Produkcja spotów wizerunkowych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego, Część II: Produkcja spotów informacyjnych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego, Część III: Emisja spotów wizerunkowych i informacyjnych funduszy europejskich w województwie opolskim.
Numer ogłoszenia: 127437 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja i emisja spotów informacyjnych i promocyjnych w ramach RPO WO 2007-2013, PO KL i PO PT 2007-2013. Nr postępowania: DOA-IV.272.38.2013. Część I: Produkcja spotów wizerunkowych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego, Część II: Produkcja spotów informacyjnych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego, Część III: Emisja spotów wizerunkowych i informacyjnych funduszy europejskich w województwie opolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Produkcja i emisja spotów informacyjnych i promocyjnych w ramach RPO WO 2007-2013, PO KL i PO PT 2007-2013. Nr postępowania: DOA-IV.272.38.2013. Część I: Produkcja spotów wizerunkowych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego, Część II: Produkcja spotów informacyjnych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego, Część III: Emisja spotów wizerunkowych i informacyjnych funduszy europejskich w województwie opolskim. Przedmiot zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ tj. Istotne postanowienia umowy - cz. I, Istotne postanowienia umowy - cz. II, Istotne postanowienia umowy - cz. III, OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ I PRODUKCJA SPOTÓW WIZERUNKOWYCH FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA PODSTAWIE KONCEPCJI KREATYWNEJ (W TYM SCENARIUSZY) PRZEKAZANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, CZĘŚĆ II PRODUKCJA SPOTÓW INFORMACYJNYCH FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA PODSTAWIE KONCEPCJI KREATYWNEJ (W TYM SCENARIUSZY) PRZEKAZANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, CZĘŚĆ III EMISJA SPOTÓW WIZERUNKOWYCH I INFORMACYJNYCH FUNDUSZY EUROPEJSKICH W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM, Zał. Koncepcja kreatywna do kampanii promocyjnej Funduszy Europejskich w Województwie Opolskim, Zał. Scenariusz spotu informacyjnego dla Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich, w województwie opolskim, - które stanowią integralną część SIWZ. Nr CPV: 79342200-5 Usługi w zakresie promocji, 79341400-0, Usługi prowadzenia kampanii reklamowych, 92110000-5 Produkcja filmów kinowych i wideo oraz podobne usługi, 92111210-7 Produkcja filmów reklamowych, 92111250-9 Produkcja filmów informacyjnych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się zamówienia uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 lub 7 ustawy Pzp. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 23 025,00 zł. (netto). Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówień uzupełniających tj.: powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia do wartości 50% zamówienia podstawowego dla części III.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.34.14.00-0, 92.11.00.00-5, 92.11.12.10-7, 92.11.12.50-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dot.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP oraz: dla części I: Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługa polegająca na produkcji spotów reklamowych animowanych, wykonanych w technice animacji 3D, podobnych do będących przedmiotem niniejszego zamówienia, o czasie trwania maks. 60 sek. przeznaczonych do emisji w telewizji, i-lub Internecie o wartości co najmniej 50 000 PLN brutto, dla części II: Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługa polegająca na produkcji filmów reklamowych podobnych do będących przedmiotem niniejszego zamówienia, przeznaczonych do emisji w telewizji, radiu i-lub Internecie o wartości co najmniej 3 500 PLN brutto, dla części III: Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługa polegająca na zakupie czasu antenowego w telewizji, radiu i- lub Internecie o łącznej wartości co najmniej 33 000 PLN brutto,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- do oferty należy dołączyć wykonany przez siebie spot reklamowy (próbkę), podobny do spotów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, zrealizowanego w technice animacji 3D o czasie trwania maks. 60 sek., zapisany na nośniku CD/DVD w formacie .avi, która posłuży Zamawiającemu do porównania i oceny ofert. - Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał)tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający określa w SIWZ możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy (zmiany zawarte są w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego; - stanowiących załącznik do SIWZ) w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany. Zmiany określone są w: Cz. 1 - § 9, 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 1.wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2.nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, w związku ze zmianą przepisów prawa strony podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, 3.konieczne będą oszczędności środków publicznych lub Zamawiający nie wykorzysta posiadanych materiałów, Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy, o którym mowa w §1 - max. do 30 % jego wartości brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (np. w przypadku niemożliwości realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów technologicznych, technicznych, itp.). W tym przypadku nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o wartość nie wykonanych zadań (max. do 30%), zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi przez Wykonawcę, 5.wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Cz. 2 - § 9, 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 1. wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2.nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, w związku ze zmianą przepisów prawa strony podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, 3.konieczne będą oszczędności środków publicznych lub Zamawiający nie wykorzysta posiadanych materiałów, Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy, o którym mowa w §1 - max. do 30 % jego wartości brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (np. w przypadku niemożliwości realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów technologicznych, technicznych, itp.). W tym przypadku nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o wartość nie wykonanych zadań (max. do 30%), zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi przez Wykonawcę, 5.wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Cz. 3 - § 8, 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 1.wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2.nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, 3.konieczne będą oszczędności środków publicznych lub Zamawiający nie wykorzysta posiadanych materiałów, Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy, o którym mowa w §1 - max. O 30% jego wartości brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (np. w przypadku niemożliwości realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów technologicznych, niemożliwości emitowania-zakupu czasu antenowego w telewizji, radiu, kinie, portalu internetowym itp.). W tym przypadku nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o wartość nie wykonanych zadań (max. do 30%), zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi przez Wykonawcę, 5.wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul. Piastowskiej 14, 45 - 082 Opole, pok. 136..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul. Piastowskiej 14, 45 - 082 Opole, pok. 136..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cz. I: EFRR w ramach pom. tech. RPO Woj. Opolskiego na lata 2007-2013, EFS oraz śr. budżetu woj. opolskiego w ramach pom. tech. PO KL, Cz. II: EFRR oraz budżetu państwa w ramach PO PT 2007-2013. Cz. III: EFRR w ramach pom. tech. RPO Woj. Opolskiego na lata 2007-2013, EFS oraz środków budżetu woj. opolskiego w ramach pom. tech. PO KL, EFRR oraz budżetu państwa w ramach PO PT Techniczna 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Produkcja spotów wizerunkowych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkcja spotów wizerunkowych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.10-7, 92.11.12.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Spójność elementów realizacyjnych - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Produkcja spotów informacyjnych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkcja spotów informacyjnych funduszy europejskich na podstawie koncepcji kreatywnej (w tym scenariuszy) przekazanej przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Emisja spotów wizerunkowych i informacyjnych funduszy europejskich w województwie opolskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Emisja spotów wizerunkowych i informacyjnych funduszy europejskich w województwie opolskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.