Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Wrocław: DOSTAWA OSTRZY CHIRURGICZNYCH II
ASK/DZZ/PN-121A/2008
Numer ogłoszenia: 127434 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, fax 071 733 11 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OSTRZY CHIRURGICZNYCH II ASK/DZZ/PN-121A/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OSTRZY CHIRURGICZNYCH II ASK/DZZ/PN-121A/2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 413,56 zł słownie: (czterysta trzynaście zł 56/100) Wadium dla ofert częściowych przedstawia się następująco: Pakiet nr 1 poz. 1 - 58,80 Pakiet nr 1 poz. 2 - 9,80 Pakiet nr 1 poz. 3 - 78,40 Pakiet nr 1 poz. 4 - 19,60 Pakiet nr 1 poz. 5 - 3,92 Pakiet nr 1 poz. 6 - 39,20 Pakiet nr 1 poz. 7 - 68,60 Pakiet nr 1 poz. 8 - 11,76 Pakiet nr 1 poz. 9 - 5,88 Pakiet nr 1 poz. 10 - 98,00 Pakiet nr 1 poz. 11 - 19,60.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 PZP. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za spełnienie wymogu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 2 dostaw o zakresie i wartości odpowiadającej 50% wartości zadania/zadań, na które składa ofertę Wykonawca, 3. Wykonawca musi posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę w zależności od zadania/ń (pakietów), na które składa ofertę, tj.: Pakiet nr 1 poz. 1 - 4 704,00 Pakiet nr 1 poz. 2 - 784,00 Pakiet nr 1 poz. 3 - 6 272,00 Pakiet nr 1 poz. 4 - 1 568,00 Pakiet nr 1 poz. 5 - 313,60 Pakiet nr 1 poz. 6 - 3 136,00 Pakiet nr 1 poz. 7 - 5 488,00 Pakiet nr 1 poz. 8 - 940,80 Pakiet nr 1 poz. 9 - 470,40 Pakiet nr 1 poz. 10 - 7 840,00 Pakiet nr 1 poz. 11 - 1 568,00 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP 4.2. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie, 4.3. Warunki określone w niniejszym dziale SIWZ pkt 4.2 i 4.3 musi spełniać przynajmniej jeden z tych podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty podmiotowe: 1. Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. nr 164, poz. 1163 z dnia 21.08.2006r. ze zm.)stwierdzające, że Wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru na str. 19 SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje). (Dział Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania pkt 4.2 SIWZ). 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (Dział Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania pkt 4.3 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aszk.wroc.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 13:00, miejsce: ul. Borowska 213, pokój 2.30,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 10A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 11.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 12B.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 21.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 22.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 23.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne, jednorazowe, sterylne, ze stali węglowej, op. a 100 szt., rozmiar 24.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





