To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Gdańsk: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH W 2009 ROKU
Numer ogłoszenia: 12740 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339417 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, faks 058 3458235.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH W 2009 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego (zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz), zgodnie z określonymi poniżej wymaganiami dotyczącymi dostawy. Dostarczane materiały muszą być: - fabrycznie nowe, - wyprodukowane w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy. Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Dla produktów opisanych za pomocą klasy lub typu mogą być zastosowane produkty równoważne, spełniające wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu. Wymagania dotyczące dostawy: - dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, określonych w zapotrzebowaniach - dostawy realizowane będą częściami, zgodnie z zapotrzebowaniami określającymi ilości i asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez Zamawiającego, - dostawy realizowane będą w godz. 8:00 - 14:00, - dostawa musi nastąpić w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego przekazanego na piśmie, telefonicznie lub drogą internetową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 152338.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PORTAL Sp. z o.o., Ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ 
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 152338.00
 - Oferta z najniższą ceną: 152338.00 oferta z najwyższą ceną: 199402.70
 - Waluta: PLN.
 
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nadzór i konserwacja urządzeń dźwigowych dla jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
 - Dostawa stacji uzdatniania wody
 - Dostawa suchej karmy dla kotów wolno żyjących w Programie Miejskim zapobiegania bezdomności na rok 2025
 - Przebudowa instalacji solarnej na dachu budynku CMI na terenie Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
 - Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków profilaktycznych dla pracowników KWP Gdańsk oraz KMP w Gdańsku, Sopocie i Gdyni oraz wyżywienia dla PDOZ KMP Gdynia i KMP Sopot oraz PID w KWP Gdańsk
 - Modernizacja polegająca na przebudowie i dostosowaniu budynku zamieszkania zbiorowego (akademik) do wymagań bezpieczeństwa pożarowego wraz z infrastrukturą techniczną.
 
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
 - Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej.
 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
 - Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
 - "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie" - postępowanie 2
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





