eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Inspektor nadzoru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Olesno: Inspektor nadzoru
Numer ogłoszenia: 12739 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inspektor nadzoru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia są świadczenia usług nadzoru i projektowania budowlanego w następujących branżach: Zadanie częściowe nr 1: Branża drogowa. Nadzór inwestycyjny w branży drogowej. Zadanie polegać będzie na objęciu nadzorem inwestorskim inwestycji planowanych do realizacji w 2012 roku. Wykaz zadań: 1) Budowa drogi ul. Matejki w Oleśnie - (planowane wydatki 300.000,00 zł) 2) Remont dróg ul. Rynek, ul. Armii Krajowej w Oleśnie - (planowane wydatki 1.900.000,00 zł) 3) Przebudowa drogi dojazdowej do pół w miejscowości Borki Wielkie) - (planowane wydatki 425.000,00 zł). 4) Remonty dróg gminnych - (planowane wydatki 410.000,00 zł). - bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni: asfaltowej, tłuczniowej, żużlowej wraz z przepustami. - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg przy użyciu emulsji i grysów. - utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego dróg gminnych. Zadane częściowe nr 2: Kosztorysowanie Zakres: usługa będzie polegała na wykonaniu kosztorysów inwestorskich, przekrojów konstrukcyjnych oraz specyfikacji technicznych dla bieżących zadań dotyczących remontów nawierzchni dróg i chodników. Zamawiający wymaga, aby każda dokumentacja została wykonana w terminie do 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia. Do szacunku należy przyjąć sporządzenie 20 dokumentacji. (planowane wydatki 10.000,00 zł) Zadanie częściowe nr 3: Branża elektryczna Nadzór inwestycyjny w branży elektrycznej. Zadanie będzie polegało na objęciu nadzorem inwestorskim inwestycji planowanych do realizacji w 2012 roku. Wykaz zadań: 1) Budowa wraz z uzupełnieniem oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olesno (planowane wydatki 150.000,00 zł).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - tj. nadzorów inwestorskich nad inwestycjami oraz sporządzaniu dokumentacji technicznej . W tym przypadku zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki po negocjacjach z dotychczasowym wykonawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Obowiązek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacje robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych tj.: (informacja o uprawnieniach budowlanych w specjalności odpowiedniej do zakresu zadania częściowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. Formularz ofertowy 6. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy. 7. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie istotne zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wy?łącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Zmiany wymienione w ust. 1 umowy mogą dotyczyć a) terminu wykonania robót, , w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie; b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w przepisach o podatkach, c) zmiany osób występujących po stornie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stornie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: (nie dotyczy).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Branża drogowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestycyjny w branży drogowej. Zadanie polegać będzie na objęciu nadzorem inwestorskim inwestycji planowanych do realizacji w 2012 roku. Wykaz zadań: 1) Budowa drogi ul. Matejki w Oleśnie - (planowane wydatki 300.000,00 zł) 2) Remont dróg ul. Rynek, ul. Armii Krajowej w Oleśnie - (planowane wydatki 1.900.000,00 zł) 3) Przebudowa drogi dojazdowej do pół w miejscowości Borki Wielkie) - (planowane wydatki 425.000,00 zł). 4) Remonty dróg gminnych - (planowane wydatki 410.000,00 zł). - bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni: asfaltowej, tłuczniowej, żużlowej wraz z przepustami. - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg przy użyciu emulsji i grysów. - utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego dróg gminnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kosztorysowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres: usługa będzie polegała na wykonaniu kosztorysów inwestorskich, przekrojów konstrukcyjnych oraz specyfikacji technicznych dla bieżących zadań dotyczących remontów nawierzchni dróg i chodników. Zamawiający wymaga, aby każda dokumentacja została wykonana w terminie do 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia. Do szacunku należy przyjąć sporządzenie 20 dokumentacji. (planowane wydatki 10.000,00 zł).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Branża elektryczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestycyjny w branży elektrycznej. Zadanie będzie polegało na objęciu nadzorem inwestorskim inwestycji planowanych do realizacji w 2012 roku. Wykaz zadań: 1) Budowa wraz z uzupełnieniem oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olesno (planowane wydatki 150.000,00 zł).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.