eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice, obrębyWieszowa, Boniowice, Karchowice, Zawada.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Tarnowskie Góry: Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice, obręby: Wieszowa, Boniowice, Karchowice, Zawada.
Numer ogłoszenia: 127395 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103753 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice, obręby: Wieszowa, Boniowice, Karchowice, Zawada..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w celu utworzenia pełnego zbioru danych ewidencyjnych dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice, obręby: Wieszowa, Boniowice, Karchowice, Zawada, zgodnie z treścią § 55 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, zwanego dalej rozporządzeniem, oraz projektem modernizacji stanowiącym załącznik nr 8 SIWZ. 2. Zastosowane przepisy i inne źródła informacji. 1) Ustawa z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 520 z poźn. zm.). 2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t. j. Dz. U z 2015r., poz. 542). 3) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. - w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. Nr 84, poz. 911). 4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania do wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263, poz. 1572). 5) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16 lipca 2001 r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnienie tych baz (Dz. U. Nr 78, poz. 837) - nie obowiązujące. 6) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2000 r. - w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. Nr 70, poz. 821) - nie obowiązujące. 7) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182.). 8) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z 10 stycznia 2012 r. w sprawie państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziału terytorialnego kraju (Dz. U. poz.199). 9) Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (t. j. Dz. U. z 2015 poz. 469). 10) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie śródlądowych wód powierzchniowych lub ich części stanowiących własność publiczną (Dz. U. z 2003 r. Nr 16, poz. 149). 11) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie granic między śródlądowymi wodami powierzchniowymi a morskimi wewnętrznymi i wodami morza terytorialnego (Dz. U. Nr 239, poz. 2035, z późniejszymi zmianami). 12) Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. - o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz.460); 13) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. - w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadawanych drogom, mostom, tunelom (Dz. U. Nr 67 poz. 528); 14) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409). 15) Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. - o własności lokali (t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903, z późn. zm.). 16) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 518). 17) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. - w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663). 18) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. - w sprawie scalenia i podziału nieruchomości (Dz. U. Nr 86, poz. 736). 19) Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. - o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianach w Kodeksie cywilnym (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 150, z późn. zm.); 20) Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. - o księgach wieczystych i hipotece (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 707). 21) Ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. - o statystyce publicznej (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 591, zm. przen.). 22) Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U z 2015 r., poz. 199). 23) Ustawa z dnia 29 sierpnia 2003 r. - o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych (Dz. U. Nr 166, poz.1612, z późn. zm.). 24) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U z 2012 r., poz. 1246). 25) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. poz. 125). 26) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 16 lutego 2005 r. - w sprawie trybu sporządzania informacji oraz sporządzania i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelowych oraz promach (Dz. U. nr 67, poz. 583). 27) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 30 grudnia 2004 r. - w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów (t. j. Dz. U. z 2014 r.,poz. 1403). 28) Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. - o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1205). 29) Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 września 2001 r. - w sprawie prowadzenia ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów (Dz. U. Nr 102, poz. 1122, z późn. zm.). 30) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 listopada 2011 r. w sprawie baz danych dotyczących zobrazowań lotniczych i satelitarnych oraz ortofotomapy i numerycznego modelu terenu (Dz. U. Nr 263, poz. 1571). 31) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. poz. 352). 32) Ustawa z dnia 14 lutego 2003 r. o przenoszeniu treści księgi wieczystej do struktury księgi wieczystej prowadzonej w systemie informatycznym (Dz. U. Nr 42, poz. 363). 33) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012r w sprawie państwowego rejestru nazw geograficznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 219). 34) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013 r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 383) - nie obowiązujące. 35) Wytyczne Techniczne - Instrukcja G-5- Ewidencja gruntów i budynków. 3. Zakres prac do wykonania. 1) Utworzenie numerycznej mapy ewidencyjnej, zawierającej wszystkie elementy wymienione w § 28 ust.1 rozporządzenia. 2) Pozyskanie danych geodezyjno-prawnych Ośrodka oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. 3) Weryfikacja i uzupełnienie istniejącej w Ośrodku bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz. 4) Weryfikacja i uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji dotyczących stanów prawnych nieruchomości oraz właścicieli i władających. 5) Weryfikacja terenowa i aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków. 6) Uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali. 7) W przypadku gdy istniejąca dokumentacja nie spełnia wymogów rozporządzenia, położenie punktów granicznych należy określić na podstawie terenowych pomiarów geodezyjnych wykorzystując dokumentację znajdującą się w Ośrodku. Ustalenie i pomiar granic wykonać stosownie do §§ 37, 38, 39 rozporządzenia. 8) W przypadku stwierdzenia niezgodności danych dotyczących granicy obrębu, ze stanem prawnym nieruchomości, należy ustalić przyczyny takiego stanu i zależnie od wyniku analizy dokonać sprostowania danych. Należy dokonać uzgodnienia granic obrębu z granicami obrębów sąsiednich, uzgodnienia załączyć do operatu. 9) Obliczenie powierzchni działek ewidencyjnych i porównanie z powierzchnią ewidencyjną. 10) Obliczenie powierzchni użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych, wyrównanie ich do powierzchni działki oraz sporządzenie 2 egzemplarzy wykazów zmian danych ewidencyjnych. 11) Wprowadzenie do operatu ewidencyjnego zmian wynikających z wykazów sporządzonych przez Wykonawcę wraz z przygotowaniem zawiadomień o zmianach zgodnie z § 49 rozporządzenia. 12) Założenie ewidencji budynków i lokali. 13) Przeprowadzenie kontroli spójności geometrii obiektów mapy oraz zgodności obiektów mapy z częścią opisową operatu ewidencyjnego. 14) Skompletowanie i przekazanie projektu operatu ewidencyjnego do weryfikacji przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu. 15) Przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie zgłoszonych uwag przez strony. 16) Zaimplementowanie zintegrowanych danych ewidencyjnych do bazy sytemu informatycznego Starostwa: a) uzupełnienie operatu ewidencyjnego o zmiany, które wpłynęły do Starostwa w trakcie wyłożenia operatu, b) wygenerowanie i kontrola plików SWDE. 17) Skompletowanie i przekazanie operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej weryfikacji w zakresie zmian wynikających ze zgłoszenia podczas wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego uwag. 4. Ogólne warunki techniczne wykonania prac: 1) Wykonawca przeprowadzi prace w sposób zgodny z przepisami rozporządzenia oraz innymi obowiązującymi przepisami. 2) Przeprowadzenie niezbędnych modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu. 3) Zebranie informacji do baz danych ewidencyjnych pozwalających na utworzenie podstawowych raportów o których mowa w § 22 rozporządzenia tj. rejestr gruntów, rejestr budynków, rejestr lokali, kartoteka budynków, kartoteka lokali, mapa ewidencyjna. 5. Charakterystyka obiektu: Jednostka ewidencyjna: Zbrosławice - kod statystyczny - 241309_2 Identyfikator obrębu Nazwa obrębu Pow. ewid. obrębu [ha] Ilość działek Szacunkowa ilość budynków 0017 Wieszowa 1675 2853 1300 0001 Boniowice 357 614 98 0006 Karchowice 454 940 269 0019 Zawada 450 465 202 SUMA 2936 4872 1869 Część opisowa operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzona jest w systemie informatycznym, opartym na relacyjnej bazie danych ORACLE i aktualizowana w oprogramowaniu Kataster W/Z firmy Sygnity. Numeryczna warstwa adresowa oraz warstwa osi ulic jest prowadzona i aktualizowana w GEOBAZIE w środowisku edycyjnym EDYCJA WZ, skonfigurowanym przez firmę Sygnity. Materiały do wykorzystania. 1) Mapa ewidencyjna w postaci analogowej. 2) Warstwa działek wprowadzona do GEOBAZY na podstawie opracowania KERG 443-002/2006 aktualizowana na bieżąco w ramach prac własnych. 3) 412 budynków, które zostały wprowadzone do mapy numerycznej w ramach prac własnych. 4) Archiwalne mapy ewidencyjne - zarysy pomiarowe wraz z wykazem działek w formie skanów. 5) Dane z części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków w pliku SWDE, w tym dane dotyczące 252 budynków oraz 70 lokali dla których w bazie danych są założone kartoteki. 6) Mapa zasadnicza w postaci analogowej w skali 1:2000. 7) Roczniki katastralne. 8) Mapy klasyfikacyjne w postaci analogowej lub w postaci rastrów. 9) Księga ewidencji robót geodezyjnych (KERG:EEE-NNN/RRRR). 10) Warstwa osi ulic, numerów adresowych i wykaz numeracji dróg publicznych. 11) Opis poszczególnych warstw i atrybutów przyjęty przez Zamawiającego. 12) Szablony plików w postaci shape zawierające wymagane atrybuty dla warstw mapy numerycznej. 13) Skany rejonów i obwodów statystycznych. 14) Raporty porównania działek w części mapowej i opisowej. 15) Porównanie powierzchni działek ewidencyjnych w części mapowej z częścią opisową. 16) Współczynniki transformacji pomiędzy układem 1965 a układem 2000 zawierające korektę lokalną właściwą dla powiatu tarnogórskiego. 17) Uproszczony plan urządzania lasu. 6. Harmonogram prac. Etap I - Prace przygotowawcze i analiza istniejących materiałów geodezyjno-kartograficznych. Etap II - Wykonanie warstwy graniczników, warstwy granic i warstwy działek ewidencyjnych. Etap III - Wykonanie warstwy budynków, użytków, granic, granic użytków i użytków gruntowych. Etap IV - Postępowanie formalno - prawne, wyłożenie projektu operatu. Etap V - Wprowadzenie zmian do części opisowej operatu ewidencyjnego. Szczegółowy opis co należy zrobić w ramach każdego etapu znajduje się w SIWZ. 7. Ustalenia dodatkowe. 1) Zamawiający zawrze z wyłonionym w przetargu nieograniczonym Wykonawcą umowę z wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu Cywilnego na wykonanie przedmiotu umowy. 2) Cena może być tylko jedna i nie będzie waloryzowana, za wyjątkiem sytuacji przewidzianej w rozdziale XIV, ust 3, pkt 4 SIWZ. 3) Na czas wykonywania prac założony zostanie dziennik robót, w którym wpisywane będą wszystkie dodatkowe czynności, a także uwagi i żądania obu stron. Wpisów do dziennika mogą dokonywać tylko osoby upoważnione do tego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4) Wszystkie obiekty mapy numerycznej pochodzące z opracowań powstałych w ramach prac zgłoszonych w Ośrodku opisać pełnym numerem KERG, zgodnie z formatem, o którym mowa w ustępie 5 punkt 9 rozdziału I SIWZ w atrybucie KERG plików shape. 5) Połączenie wykonanych warstw graficznych z częścią opisową odbywać się będzie bezpośrednio na tych warstwach w bazie danych i zostanie wykonane przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. 6) Po wprowadzeniu do GEOBAZY warstw, o których mowa w ustępie 6 punkty 15, 16, 17, 46, 47 rozdziału I SIWZ, Zamawiający przystąpi do kontroli otrzymanej dokumentacji. 7) Protokół kontroli dokumentacji geodezyjnej powstałej w wyniku realizacji każdego z etapów prac sporządzony zostanie nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od daty przekazania dokumentacji do kontroli. Po usunięciu ewentualnych usterek wyszczególnionych w protokołach kontroli Wykonawca przekaże dokumentację do ponownego sprawdzenia. Ponowna kontrola zostanie przeprowadzona w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania dokumentacji do ponownego sprawdzenia. 8) Protokół zdawczo-odbiorczy z każdego etapu prac zostanie podpisany niezwłocznie po stwierdzeniu przez Zamawiającego braku usterek. Podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury za poszczególne etapy prac. 9) W celu wprowadzenia zmian do komputerowej bazy danych Zamawiający udostępni Wykonawcy minimum 3 stanowiska komputerowe z aplikacją Kataster W/Z i dostępem do drukarki, natomiast Wykonawca zapewni papier niezbędny do wykonania wydruków, tonery, oraz druki potwierdzeń odbioru. 10) Wykonawca zapewni osobom wprowadzającym zmiany do komputerowej bazy danych szkolenie z zakresu obsługi programu Kataster W/Z, potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem. 11) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane prace dla każdego etapu osobno, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo- odbiorczego dla poszczególnych etapów prac będących przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MGGP SA, ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178870,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 298890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 298890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.