eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ W DRZYCIMIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Drzycim: BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ W DRZYCIMIU
Numer ogłoszenia: 127395 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drzycim, ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, tel. 0-52 3317079 w. 27, fax 0-52 3317079 w. 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzycim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ W DRZYCIMIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie otworu studziennego (eksploatacyjnego) nr 4 ujmującego wody podziemne z utworów trzeciorzędowych dla wodociągu wiejskiego w miejscowości Drzycim w gminie Drzycim. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona pełną fizyko-chemiczną analizę wody, analizę bakteriologiczną oraz inwentaryzację geodezyjną otworów na ujęciu (nr 2,3,4). Wykonawca będzie prowadzić nadzór hydrogeologiczny oraz wykona dokumentację ustalającą zasoby eksploatacyjne ujęcia. 2.Prace, o których mowa w pkt 1, należy wykonać zgodnie z Projektem prac geologicznych na wykonanie otworu studziennego (eksploatacyjnego) nr 4 ujmującego wody podziemne z utworów trzeciorzędowych dla wodociągu wiejskiego w miejscowości Drzycim gm. Drzycim, pow. świecki, woj. Kujawsko-pomorskie i pozwoleniem na rezlizację prac - decyzja Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego Nr GOW. 752-1/3/07/AM. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji zawierają: projekt prac geologicznych, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki z art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); d) wykażą i potwierdzą stosownym dokumentem (np. referencjami) należyte wykonanie co najmniej jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; e) dysponują w pełni sprawnym sprzętem umożliwiającym skuteczne wykonanie zadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego . 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania) . 5.Dokument (np. referencje) potwierdzający, że roboty wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 6.Oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych . 8.Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ. 9.Wyceniony kosztorys ofertowy. 10.Zaaprobowany projekt umowy. 11.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia + wpis do właściwej izby, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 12.Wykaz w pełni sprawnego sprzęt będącego w posiadaniu Wykonawcy umożliwiającego skuteczne wykonanie zadania - z podaniem formy własności sprzętu . 13.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem. 14.Oświadczenie o sposobie rozliczenia z Podwykonawcą - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzycim.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Podgórna 10 86-140 Drzycim.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urzędzie Gminy w Drzycimiu, ul. Podgórna 10 - w Sekretariacie (parter) - pok. nr 2 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu a nie stempla pocztowego)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.