Ogłoszenie z dnia 2015-08-27
Łódź: Awaryjna wymiana zbiorczych szaf licznikowych, okablowania i zabezpieczeń w szafach. Wymiana uszkodzonych układów pomiarowych w budynku będącym własnością Gminy w Łodzi przy ul. Kruczej 28 (zasilanie w energię elektryczną zostało odcięte w trakcie prowadzonej akcji gaśniczej).
Numer ogłoszenia: 127355 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna, ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Awaryjna wymiana zbiorczych szaf licznikowych, okablowania i zabezpieczeń w szafach. Wymiana uszkodzonych układów pomiarowych w budynku będącym własnością Gminy w Łodzi przy ul. Kruczej 28 (zasilanie w energię elektryczną zostało odcięte w trakcie prowadzonej akcji gaśniczej)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Awaryjna wymiana zbiorczych szaf licznikowych, okablowania i zabezpieczeń w szafach. Wymiana uszkodzonych układów pomiarowych w budynku będącym własnością Gminy w Łodzi przy ul. Kruczej 28 (zasilanie w energię elektryczną zostało odcięte w trakcie prowadzonej akcji gaśniczej) - w terminie: maksymalnie do 7-dni od dnia zawarcia umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WALDEMAR DURAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WALDEMAR DURAŃSKI
- Zakład Instalacji Elektrycznych Waldemar Durański, ul. Koronna 40, 91-493 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17393,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18784,17
Oferta z najniższą ceną: 18784,17 / Oferta z najwyższą ceną: 18784,17
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Ze względu na wyjątkową sytuację, której zamawiający nie mógł przewidzieć wcześniej, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, bez możliwości zachowania terminów przewidzianych dla innych trybów. Awaria wymagała szczególnie szybkiej reakcji - konieczność awaryjnej wymiany zbiorczych szaf licznikowych, okablowania i zabezpieczeń w szafach. Wymiana uszkodzonych układów pomiarowych w budynku będącym własnością Gminy w Łodzi przy ul. Kruczej 28 (Zasilanie w energię elektryczną zostało odcięte w trakcie prowadzonej akcji gaśniczej. Na skutek pożaru i działania wysokiej temperatury stopiły się w znacznej części deski licznikowe jak również izolacja na przewodach dopływowych oraz odpływowych do lokali. Spaleniu uległa znaczna część liczników energetycznych. Konieczność natychmiastowego przywrócenia zasilania na budynek ).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.