Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-24
Wyszków: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie realizowanych w ramach IV edycji projektu systemowego pn. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 127288 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. I Armii Wojska Polskiego 82A, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7428522, faks 0-29 7428523.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie realizowanych w ramach IV edycji projektu systemowego pn. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie realizowanych w ramach IV edycji projektu systemowego pn. W aktywności siła. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie oraz w konsekwencji powyższego prawo zmniejszenia liczby grup szkoleniowych. 3. Zamówienie realizowane będzie w formie kursów w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie: Zadanie 1 Kurs prawa jazdy kat. B. Zadanie 2 Kurs prawa jazdy kat. C. Zadanie 3 Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej. Zadanie 4 Kurs operatora wózków widłowych. Zadanie 5 Kurs tworzenia aplikacji internetowych połączony z warsztatami społeczno-zawodowymi i rehabilitacją. Zadanie 6 Kurs komputerowy z pakietem MS Office z elementami grafiki komputerowej i obsługą internetu połączony z warsztatami społeczno-zawodowymi i rehabilitacją. Zadanie 7 Kurs żeglarski na patent żeglarza jachtowego z warsztatami społeczno-zawodowymi. Zadanie 8 Kurs komputerowy - obsługa pakietu MS Office i obsługa internetu. Zadanie 9 Kurs komputerowy - tworzenie stron internetowych z wykorzystaniem grafiki komputerowej. Zadanie 10 Kurs - opieki nad osobami starszymi i dziećmi, połączony z pierwszą pomocą. 5. Założenia organizacyjne oraz wymagania Zamawiającego, w tym ogólne i dla każdego z poszczególnych zadań określono w załączniku nr 1 do SIWZ zwanego Wymaganiami zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, bez dalszego zlecania podwykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania, ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania, ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania, ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-wyszkowski.ehost.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie
ul. I AWP 82A
07-200 Wyszków
pomocwyszkow@wp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie ul. I AWP 82A 07-200 Wyszków w sekretariacie PCPR..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV edycji projektu systemowego pn. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 1 grupy 10 osobowej, tj. wychowanków rodzin zastępczych i placówki opiekuńczo-wychowawczej oraz osób niepełnosprawnych b) celem kursu jest: nauka prowadzenia samochodu osobowego, zapoznanie z zasadami ruchu drogowego, wykonywanie manewrów na placu manewrowym samochodem osobowym przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B c) system kursu: dzienno- wieczorny ilość spotkań indywidualnie dostosowana do każdego uczestnika szkolenia, jednorazowe spotkanie max. 2 godz. zegarowe ilość godzin kursu powinna obejmować 60 godzin, w tym zajęcia teoretyczne minimum 30 godz. i zajęcia praktyczne minimum 30 godz. d) kurs należy przeprowadzić wg programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 1 osoby niepełnosprawnej, b) celem kursu jest: nauka prowadzenia samochodu ciężarowego, zapoznanie z zasadami ruchu drogowego, wykonywanie manewrów na placu manewrowym samochodem ciężarowym przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C c) system kursu: dzienno-wieczorny, ilość spotkań indywidualnie dostosowana do każdego uczestnika szkolenia, ilość godzin kursu powinna obejmować min. 50 godzin, w tym zajęcia teoretyczne minimum 20 godz. i zajęcia praktyczne minimum 30 godz. d) kurs należy przeprowadzić wg programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 2 osób niepełnosprawnych, b) celem kursu jest: nauka racjonalnej jazdy, z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa, stosowanie przepisów, nauka bezpieczeństwa, obsługi i logistyki w aspekcie zdrowia, ruchu drogowego i środowiska, przygotowanie do egzaminu państwowego, c) system kursu: dzienno-wieczorny, ilość spotkań indywidualnie dostosowana do każdego uczestnika szkolenia, ilość godzin kursu powinna obejmować min. 140 godz., w tym zajęcia teoretyczne minimum 130 godz. i zajęcia praktyczne minimum 10 godz., d) kurs należy przeprowadzić wg programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs operatora wózków widłowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 2 osób, tj. wychowanka rodziny zastępczej i osoby niepełnosprawnej. b) celem kursu jest: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności w zakresie kursu, uzyskanie uprawnień na operatora wózków widłowych, uzyskanie odpowiednich uprawnień do pracy w ww. zawodzie potwierdzonych odpowiednim certyfikatem lub zaświadczeniem z MEN, c) system kursu: dzienny d) ilość godzin kursu powinna obejmować min. 64 godz. e) kurs należy przeprowadzić wg harmonogramu zajęć i programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs tworzenia aplikacji internetowych połączony z warsztatami społeczno-zawodowymi i rehabilitacją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kurs stacjonarny, w ośrodku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo z bazą rehabilitacyjną położonym w miejscu atrakcyjnym turystycznie, w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 1 grupy 8 osobowej, tj. młodzieży niepełnosprawnej wraz z 3 opiekunami. b) celem kursu jest: nabycie umiejętności z zakresu tworzenia aplikacji internetowych, nabycie umiejętności korzystania z technologii komputerowych, uzyskanie odpowiednich uprawnień z zakresu tworzenia aplikacji internetowych potwierdzonych odpowiednim certyfikatem lub zaświadczeniem z MEN, nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy i zdobycie wiedzy na temat predyspozycji zawodowych - określenie indywidualnej ścieżki zawodowej, pozyskane wiedzy i umiejętności z zakresu autoprezentacji, zwiększenie autonomii i poczucia wartości, zwiększenie poziomu aktywności i inicjatywy młodzieży niepełnosprawnej na rynku pracy, c) system kursu: stacjonarno-dzienny, z wyłączeniem sobót i niedziel, d) ilość godzin kursu powinna obejmować min. 70 godzin, e) kurs należy przeprowadzić wg harmonogramu zajęć i programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs komputerowy z pakietem MS Office z elementami grafiki komputerowej i obsługą internetu połączony z warsztatami społeczno-zawodowymi i rehabilitacją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kurs stacjonarny, w ośrodku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych z bazą rehabilitacyjną położonym w miejscu atrakcyjnym turystycznie, w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 1 grupy 8 osobowej słabo słyszących i głuchych w wieku aktywności zawodowej, b) celem kursu jest: nabycie umiejętności z zakresu programów z pakietu MS-Office, grafiki komputerowej oraz obsługi Internetu, nabycie umiejętności korzystania z technologii komputerowych, uzyskanie odpowiednich uprawnień z zakresu kursu potwierdzonych odpowiednim certyfikatem lub zaświadczeniem z MEN, nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy i zdobycie wiedzy na temat predyspozycji zawodowych - określenie indywidualnej ścieżki zawodowej, pozyskane wiedzy i umiejętności z zakresu autoprezentacji, zwiększenie autonomii i poczucia wartości, zwiększenie poziomu aktywności i inicjatywy młodzieży niepełnosprawnej na rynku pracy, f) system kursu: stacjonarno-dzienny, z wyłączeniem sobót i niedziel, g) ilość godzin kursu powinna obejmować min. 70 godzin, h) kurs należy przeprowadzić wg harmonogramu zajęć i programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs żeglarski na patent żeglarza jachtowego z warsztatami społeczno-zawodowymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kurs żeglarski w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 1 grupy 6 osobowej - małoletnich osób z placówki opiekuńczo-wychowawczej. b) kurs obejmuje: nauka bezpiecznego prowadzenia jachtów żaglowych na śródlądziu, zapoznanie z zasadami ruchu na śródlądowych drogach wodnych, wykonywanie manewrów w portach jachtami śródlądowymi, przygotowanie do egzaminu zgodnie z wymogami Polskiego Związku Żeglarskiego na patent żeglarza jachtowego,nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy i zdobycie wiedzy na temat predyspozycji zawodowych - określenie indywidualnej ścieżki zawodowej, pozyskane wiedzy i umiejętności z zakresu autoprezentacji, zwiększenie autonomii i poczucia wartości, c) system kursu: stacjonarno-dzienny, d) ilość godzin kursu powinna obejmować 100 godzin kursu żeglarza jachtowego oraz min. 30 godz. warsztatów społeczno-zawodowych, e) kurs należy przeprowadzić wg harmonogramu zajęć i programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs komputerowy - obsługa pakietu MS Office i obsługa internetu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kurs w ośrodku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 6 osób niepełnosprawnych, (jeżeli Wykonawca zorganizuje kurs poza terenem miasta Wyszków zobowiązany jest zapewnić transport do i z ośrodka szkoleniowego wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków). b) celem kursu jest: nabycie umiejętności z zakresu programów pakietu MS-Office oraz obsługi Internetu, nabycie umiejętności korzystania z technologii komputerowych, uzyskanie odpowiednich uprawnień z zakresu kursu potwierdzonych odpowiednim certyfikatem lub zaświadczeniem z MEN, c) system kursu: dzienny, z wyłączeniem sobót i niedziel, d) ilość godzin kursu powinna obejmować min. 90 godzin, e) kurs należy przeprowadzić wg harmonogramu zajęć i programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs komputerowy - tworzenie stron internetowych z wykorzystaniem grafiki komputerowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kurs w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 2 osób - usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych, (jeżeli Wykonawca zorganizuje kurs poza terenem miasta Wyszków zobowiązany jest zapewnić transport do i z ośrodka szkoleniowego wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków). b) celem kursu jest: nabycie umiejętności z zakresu tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem grafiki komputerowej, nabycie umiejętności korzystania z technologii komputerowych, uzyskanie odpowiednich uprawnień z zakresu kursu potwierdzonych odpowiednim certyfikatem lub zaświadczeniem z MEN, c) system kursu: dzienny, z wyłączeniem sobót i niedziel, d) ilość godzin kursu powinna obejmować min. 120h godzin, e) kurs należy przeprowadzić wg harmonogramu zajęć i programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs - opieki nad osobami starszymi i dziećmi, połączony z pierwszą pomocą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 4 osoby niepełnosprawnej (jeżeli Wykonawca zorganizuje kurs poza terenem miasta Wyszków zobowiązany jest zapewnić transport do i z ośrodka szkoleniowego wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków), b) kurs obejmuje: naukę w zakresie medyczno-środowiskowym, udzielania pierwszej pomocy, aspektów prawnych dot. opieki, zapoznanie z zagadnieniami z zakresu psychologii i pedagogiki w pracy opiekuna, c) system kursu: dzienny, z wyłączeniem sobót i niedziel, d) ilość godzin kursu powinna obejmować min. 120 godziny, e) kurs należy przeprowadzić wg harmonogramu zajęć i programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Wyszków w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026 r.
- Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu: "Wsparcie AOS w SPZZOZ w Wyszkowie" współfinansowanego z EFRR w ramach Priorytetu V Fundusze Europejskie dla wyższej jakości życia na Mazowszu"
- "Dostawa 300 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie" w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie specjalistyczne dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC - DRONY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz ćwiczeń praktycznych z zakresu OC i OL dla przedstawicieli administracji samorządowej, jednostek organizacyjnych powiatu oraz szkół z podziałem na części
- Cyberbezpieczny Urząd w Ogrodzieńcu
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach realizacji Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





