eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinZAKUP I DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH - O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ DO 5 TON KAŻDY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Lubin: ZAKUP I DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH - O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ DO 5 TON KAŻDY
Numer ogłoszenia: 127160 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, fax (076) 7249950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH - O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ DO 5 TON KAŻDY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania jakie musi spełniać dostarczony samochód: - dopuszczalna masa całkowita do 5 ton - podwójna kabina ze skrzynią ładunkową, kolor kabiny biały (akryl) - minimalna ilość miejsc: co najmniej 1+5; ładowność - minimum 2200 kg - silnik turbodiesel z wtryskiem bezpośrednim, turbosprężarka ze zmienną geometrią łopatek, chłodnica powietrza doładowującego, pojemność silnika nie większa niż 2500 cm 3 i moc minimum 130 KM, wymagana norma EURO4 - zużycie paliwa w cyklu miejskim max. 12 l (dane producenta); - skrzynia biegów manualna 5 lub 6-biegowa, całkowicie zsynchronizowana - hamulce tarczowe, wentylowane na wszystkich kołach z czujnikiem zużycia okładzin i korektorem siły hamowania w zależności od obciążenia (ze wszystkimi systemami zabezpieczeń) - wspomaganie układu kierowniczego oraz zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy - prędkościomierz z licznikiem km i licznikiem przebiegu dziennego, obrotomierz i zegar cyfrowy - silnik minimum 5 cylindrowy - poduszka powietrzna dla kierowcy -pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe, 3-punktowe dla wszystkich siedzeń - zderzaki w kolorze szarym lub czarnym (nielakierowane) - 4 drzwi do przestrzeni pasażerskiej - dwa schowki narzędziowe pod siedzeniami pasażerów - wszystkie szyby termoizolacyjne, tylna szyba ogrzewana - skrzynia ładunkowa trójstronnie wywrotna, wykonana w technologii aluminiowej, podłoga wykonana ze sklejki żywicznej wraz z elementami zabezpieczającymi (szt. 6), celem nie przemieszczania się ładunku, wymiary zabudowy skrzyniowej około 2700 x 2130 x400 mm - dwa światła cofania - dywaniki w kabinie pasażerskiej - minimalna pojemność zbiornika paliwa 80 l - klimatyzacja - autoalarm - radio firmowe - opony letnie w pojeździe oraz zimowe (zapas), - instalacja elektryczna 12 V - zestaw narzędzi z podnośnikiem - klin pod koła - elektroniczna lampa pulsująca na kabinie kierowcy (pomarańczowa). Sprzęt musi spełniać wymogi systemu bezpieczeństwa potwierdzone Certyfikatem Unijnym CE. Wykonawca udziela jednolitej gwarancji na cały pojazd - minimum 24 miesiące ( liczony od dnia przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia tj. podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego). Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do 30 listopada 2007r. Warunki dodatkowe: Serwis Wykonawcy musi znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, w przypadku nie posiadania ww. serwisu Wykonawca w sytuacji przyjęcia przedmiotowego zadania w terminie 30 dni od daty podpisania umowy zobowiąże się do utworzenia stacji w określonej odległości. Przekazanie kompletnego pojazdu do eksploatacji nastąpi protokołem zdawczo- odbiorczym, po przeprowadzeniu prób u Wykonawcy w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca udziela nieodpłatnej gwarancji na cały pojazd na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zapewnia nieodpłatnie przybycie serwisu w celu naprawy przedmiotu zamówienia w ciągu 12 godzin od momentu pisemnego (faxem) zgłoszenia awarii. Usunięcie awarii musi nastąpić w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii. W przypadku istotnych okoliczności powodujących konieczność przedłużenia się terminu naprawy powyżej 72 godzin, Zamawiający może, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, wyrazić zgodę na przedłużenie terminu naprawy pojazdu do 7 dni roboczych, począwszy od dnia zgłoszenia awarii. W przypadku przedłużenia się czasu naprawy pojazdu powyżej 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przekazania na teren bazy Zamawiającego pojazdu zastępczego w ciągu następnych 12 godzin (tj. w ciągu 84 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii). Zamawiający dokona zapłaty po dostawie przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1)Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł). 2)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. : Bank PKO BP S.A. O/Lubin, nr rachunku: 91 1020 3017 0000 2302 0174 3046. 5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a)upłynie termin związania ofertą, b)zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego c)Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a ewentualne protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia. 7) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 7 lit. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do tych Wykonawców. 3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; k) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; l) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; m) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy. 4) W przypadku wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi go o tym fakcie, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawców dokumentów, których zestawienie znajduje się w pkt. 8 SIWZ oraz na podstawie spełniania innych określonych w SIWZ wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących wypełnionych i podpisanych dokumentów: a) Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 formularza ofertowego; b) Oświadczenia o spełnieniu wymogów stawianym Wykonawcom - Załącznik nr 2 formularza ofertowego; c) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; e) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (dotyczy podmiotów zbiorowych); g) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) Kopii dowodu wpłacenia wadium; i) Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie warunki wymienione w pkt 2 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia- oświadczenie znajduje się w treści formularza ofertowego; j) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dokument wymagany tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej). 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) ppkt b, e, f, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie oraz w pkt 1) ppkt d zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Oferta musi być sporządzona zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, którego załącznikami muszą być ww. dokumenty. 5) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy bądź przez notariusza. 6) Upoważnienie do podpisania oferty wraz z wszystkimi załącznikami oraz do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem powinno wynikać z odpisu z właściwego rejestru. W przypadku podpisania oferty oraz potwierdzania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę nie wymienioną w odpisie z właściwego rejestru należy dołączyć pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy dla tych osób, uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 7) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, w Sekretariacie (II piętro, pokój nr 305) w godz. od 7.00 do 15.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.