Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Opole: Zorganizowanie wyjazdów studyjnych
Numer ogłoszenia: 12715 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdów studyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wyjazdów studyjnych Organizacja i realizacja 11 wyjazdów studyjnych obejmujących wizyty do miejscowości wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na ternie Unii Europejskiej Przy realizacji każdego wyjazdu studyjnego Wykonawca zapewni uczestnikom (14 osób w jednej grupie, 1 grupa = 1 wyjazd studyjny: - transport busem dla 14 osób (w całym okresie pobytu) śr. 2000 km na jeden wyjazd, - zakwaterowania w pokojach 1 i 2 osobowych w hotelach *** - całodzienne wyżywienie (3 posiłki) - ubezpieczenie uczestników NW na cały pobyt Wyjazd studyjny realizowany będzie w dwóch etapach i z podziałem na dwa niezależne zadania. ZADANIE NR 1: I ETAP ZADANIE NR 2: II ETAP szczegóły zamówienia znajduje się w zał. nr 1A do do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 66.72.00.00 - Usługi reasekuracji od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, na wzorze oświadczenia nr 2, odpowiednio: 1.1 spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy 1.2 brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1ustawy. 2 Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.1 siwz. 3 Dokumenty są składane przez wykonawcę w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 226 poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są oświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: //http:www.zamowienia.uni.opole.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski
Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 3
Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 3 Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu pn.: Nauczyciel w przedsiębiorstwie. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa nr UDA-POKL.03.04.03-00-018/08-00..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: ETAP 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wyjazdów studyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 55.00.00.00-0, 66.72.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: ETAP 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wyjazdów studyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 55.00.00.00-0, 66.72.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność"
- Dostawa samochodu osobowego typu bus do 9-osób,dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Usługi prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu
- Zakup samochodu typu pickup na potrzeby Państwowej Straży Łowieckiej.
- D/42/2025 Zakup i dostawa aparatury medycznej na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- U/26/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wzmocnienia słupów utrzymujących kondygnacje nadziemne budynku Collegium Maius Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych, przedszkoli i sali sportowej w Gminie Pakosław w roku szkolnym 2025 / 2026
- "Organizacja dowozu uczniów do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trzebiatów"
- Świadczenie usługi organizacji warsztatów, konsultacji środowiskowych i spotkań zespołu w ramach projektu "Urlop od opieki. Model turystyki wytchnieniowej"
- "Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki."
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Państwowego Ratownictwa Medycznego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.