eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorówparametrów krytycznych, hematologicznego, koagulologicznego, biochemicznego i immunologicznego z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/15/2011

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Łódź: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych, hematologicznego, koagulologicznego, biochemicznego i immunologicznego z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/15/2011
Numer ogłoszenia: 127143 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza , ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.madurowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych, hematologicznego, koagulologicznego, biochemicznego i immunologicznego z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/15/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych, hematologicznego, koagulologicznego, biochemicznego i immunologicznego z podziałem na 10 pakietów wyszczególnionych w poniżej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych II Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych III Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 3DIFF/CRP IV Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do oznaczeń koagulologicznych V Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego VI Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego oraz systemu informatycznego VII Odczynniki do aparatu Advia 120, Corning 248, Clinitek 50 VIII Odczynniki do serologii IX Testy i barwniki X Odczynniki do aparatu Micros 60 Szczegółowy opis odczynników wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załączniki od nr 8 do nr 11 do SIWZ. Szczegółowy opis dzierżawionych aparatów zawierają załączniki od nr 2 do nr 7 do SIWZ. Dzierżawione aparaty służyć będą do wykonywania badań określonych w załącznikach od nr 2 do nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ulotki, materiały informacyjne potwierdzające parametry analizatora - dotyczy pakietów I - VI Dotyczy pakietu VI - system informatyczny Kserokopie świadectw i certyfikatów zgodnych z obowiązującymi przepisami.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym, o co najmniej tych samych parametrach, co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, pojawienia się na rynku produktu, o co najmniej tych samych parametrach, co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających i zastąpienia go innym, o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych we wzorze umowy. a) Zmiana stawek podatku VAT b) Zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza w Łodzi, 94 - 029 Łódź, ul. Wileńska 37 budynek ginekologii parter Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza w Łodzi, 94 - 029 Łódź, ul. Wileńska 37 budynek ginekologii parter Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych, hematologicznego, koagulologicznego, biochemicznego i immunologicznego z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/15/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych, hematologicznego, koagulologicznego, biochemicznego i immunologicznego z podziałem na 10 pakietów wyszczególnionych w poniżej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych II Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych III Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 3DIFF/CRP IV Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do oznaczeń koagulologicznych V Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego VI Odczynniki wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego oraz systemu informatycznego VII Odczynniki do aparatu Advia 120, Corning 248, Clinitek 50 VIII Odczynniki do serologii IX Testy i barwniki X Odczynniki do aparatu Micros 60 Szczegółowy opis odczynników wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załączniki od nr 8 do nr 11 do SIWZ. Szczegółowy opis dzierżawionych aparatów zawierają załączniki od nr 2 do nr 7 do SIWZ. Dzierżawione aparaty służyć będą do wykonywania badań określonych w załącznikach od nr 2 do nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.