eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryTermomodernizacja budynków Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Tarnowskich Górach, ul. K. Miarki 17



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Tarnowskie Góry: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Tarnowskich Górach, ul. K. Miarki 17
Numer ogłoszenia: 127093 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, fax 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Tarnowskich Górach, ul. K. Miarki 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Tarnowskich Górach. Realizacja zamówienia w etapach. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją projektową, która jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5, pokój 104).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki: - nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, - zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, - określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - udzielą 7 letniej gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane wyroby i materiały będące przedmiotem niniejszego postępowania, - w ciągu ostatnich 5 lat wykonali dwie lub więcej robót budowlanych o wartości co najmniej 700.000,00 zł brutto każda z robót - spełniają warunek sytuacji finansowej, zgodny z art. 3, ust. 1, pkt 29 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694 z późn. zm.) tzn. aktywa jednostki pomniejszone o zobowiązania odpowiadające kapitałowi własnemu wyrażone w wielkości zamykającej się kwotą 6-cyfrową. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla dokonania oceny spełnienia warunków udziału wykonawca przedstawi następujące dokumenty: - Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). - Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. - Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. - Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy). - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3). - Umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). - Wykaz, co najmniej dwóch wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych o wartości co najmniej 700 000 zł brutto każda z robót, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z niniejszym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (wg zał. nr 4). - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat posiadanych uprawnień, ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5), ze szczególnym wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia do prowadzenia robót przy zabytkach nieruchomych (imię i nazwisko, uprawnienia budowlane, aktualny wpis do rejestru Inżynierów i Techników Izby Budownictwa, zaświadczenie wojewódzkiego konserwatora zabytków lub opis, co najmniej 2-letniej praktyki przy zabytkach nieruchomych) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 6). - część architektoniczna - część c.o. - budynki szkoły - część c.o. - budynki stołówki, łącznika i sali gimnastycznej - oświadczenie, że wykonawca jest lub nie jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego zgodnie z warunkami ujętymi w art. 50 ust.2 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz. U. z 2002r., Nr 76, poz.694 z późn. zm.) - wg zał. nr 10. W przypadku, kiedy wykonawca jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego przedstawia przedmiotowe sprawozdanie oraz opinię i raport biegłego rewidenta za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku, kiedy wykonawca nie jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego przedstawia oświadczenie, w którym podaje: stan aktywów z podziałem na majątek trwały i obrotowy, stan zobowiązań w tym zobowiązań krótko i długoterminowych, stan kapitału własnego w tym wysokość osiągniętego zysku za ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 8). - harmonogram wykonania robót budowlanych wg załącznika nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101 Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.