Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Bieruń: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych dla Starostwa Powiatowego w Bieruniu
Numer ogłoszenia: 126997 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński , ul. św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 226 91 00, faks 32 226 90 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych dla Starostwa Powiatowego w Bieruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy p.z.p., polegającej na dostawie sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych dla Starostwa Powiatowego w Bieruniu, przedmiot ten został podzielony na dwie części A oraz część B: CZĘŚĆ A: dostawa do Starostwa Powiatowego w Bieruniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: 1A-zestaw komputerowy z monitorem 20 cali-9szt; 2A-zestaw komputerowy z monitorem 21,5 cali-1szt;3A-zestaw komputerowy AIO monitor 19 cali-2szt; 4A-notebook 17,3 cali-4 szt CZĘŚĆ B: dostawa do Starostwa Powiatowego w Bieruniu sprzętu drukującego oraz sprzętu drukującego wielkoformatowego: Poz. Opis szt. 1B drukarka laserowa A4 7 2B drukarka wielkoformatowa A0+ 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 42.96.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia dla CZĘŚCI A uznaje się dostawę polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł (brutto). Dla CZĘŚCI B uznaje się dostawę polegającą na dostawie sprzętu drukującego oraz sprzętu drukującego wielkoformatowegoo wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III 4.1 Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.2. ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 10 000,00 zł. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III 4.1 Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.5. ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy; 2 . Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art . 22 ust. 1 ustawy pzp, 3.Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postepowaniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatbl.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Administracji w Starostwie Powiatowym w Bieruniu ul. św. Kingi 1, pokój 208..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. św. Kingi 1,pokój 103 (kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do Starostwa Powiatowego w Bieruniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: 1A-zestaw komputerowy z monitorem 20 cali-9szt; 2A-zestaw komputerowy z monitorem 21,5-1szt; 3A-zestaw komputerowy AIO monitor 19 cali-2szt; 4A-notebook 17,3 cali-4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt drukujący oraz sprzęt drukujący wielkoformatowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do Starostwa Powiatowego w Bieruniu sprzętu drukującego oraz sprzętu drukującego wielkoformatowego: 1B-drukarka laserowa A4-7szt; 2B-drukarka wielkoformatowa A0+ - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Przebudowa ul. Węglowej i ul. Królowej Jadwigi (dokumentacja)
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych do obudowy ścianowej KW/ZRP dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny, nr grupy 295-27-17.
- Remont stalowego zbiornika kamienia nr 1 w PGG S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast w zakresie robót II-IV stopnia pilności
- Modernizacja zasilania rezerwowego w Stacji Geofizyki Górniczej dla Oddziału KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Świadczenia usług w zakresie przygotowania i wydawania napojów chłodzących dla pracowników Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem nowych separatorów elektromagnetycznych dla ZPMW w PGG S.A. Odział KWK Piast-Ziemowit z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w celu podniesienie jakości edukacji podstawowej w Gminie Linia w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z podziałem na części
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Spytkowice wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





