eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieREMONT POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH (KUCHNIA WŁAŚCIWA, PODAWALNIA, OBIERAK), SALI ZABAW DLA DZIECI, POKOJU NAUCZYCIELSKIEGO ORAZ TRZECH ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR1 W ŚWINOUJŚCIU, UL. WARSZAWSKA 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Świnoujście: REMONT POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH (KUCHNIA WŁAŚCIWA, PODAWALNIA, OBIERAK), SALI ZABAW DLA DZIECI, POKOJU NAUCZYCIELSKIEGO ORAZ TRZECH ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR1 W ŚWINOUJŚCIU, UL. WARSZAWSKA 13
Numer ogłoszenia: 126957 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie nr 1, ul. Warszawska 13, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 32 74 614, fax 091 32 74 614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/?cid=2110

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GMINA MIASTO ŚWINOUJŚCIE - PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR1.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH (KUCHNIA WŁAŚCIWA, PODAWALNIA, OBIERAK), SALI ZABAW DLA DZIECI, POKOJU NAUCZYCIELSKIEGO ORAZ TRZECH ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR1 W ŚWINOUJŚCIU, UL. WARSZAWSKA 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH (KUCHNIA WŁAŚCIWA, PODAWALNIA, OBIERAK), SALI ZABAW DLA DZIECI, POKOJU NAUCZYCIELSKIEGO ORAZ TRZECH ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR1 W ŚWINOUJŚCIU,UL. WARSZAWSKA 13 Zakres zamówienia określa szczegółowo załącznik nr 2.1 do SIWZ i zał. Nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie należycie w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przez co Zamawiający rozumie, wykonywanie robót budowlanych związanych z przebudową lub remontem obiektów budowlanych kubaturowych; o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każde z nich;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. -Wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami. Zamawiający wymaga zamieszczenia powyższej informacji na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - Wykaz wykonanych w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwóch zadań - robót budowlanych o zakresie i wartości odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia jak określono w punkcie 8.1.1) SIWZ. Wykaz powyższych zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, Wykonawca obowiązany jest zamieścić w załączonym do oferty Wykazie Zadań sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Realizacja tych zadań wina być potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami (np. referencjami od zamawiających te roboty) potwierdzającymi ich wartość i należyte wykonanie, co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1) SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl/?cid=2110

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie Nr 1 ul. Warszawska 13 72-600 Świnoujście.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 15:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.