eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzesmykiUsuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przesmyki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Przesmyki: Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przesmyki
Numer ogłoszenia: 126948 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70307 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przesmyki, ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie, tel. 025 6412311, 6412322, faks 025 6412322 w. 103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przesmyki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: - Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych oraz płyt azbestowo-cementowych płaskich) z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Przesmyki, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji. - Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy. - Wykonawca wyłoniony w przetargu skontaktuje się i umówi na dogodny termin z właścicielem posesji, na demontaż wyrobów zawierających azbest. - Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót. - Do obowiązków Wykonawcy należy, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu - Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy)- wymaga akceptacji upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. - Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac. - Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko) - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami: - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach (Dz. U. z 2007r Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r Nr 25 poz. 150 z póżn. zm.) - Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r Nr 3, poz.20 z późn. zm.) - Ustawą z dnia 28 października 2002r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych ( Dz. U Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.). - Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824) - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz.649) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006 r. Nr 30, poz. 213). 3 Zadanie jest w finansowane ze środków (dotacji) Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie maksymalna łączna wysokość wynagrodzenia wykonawcy wynosi do 100 000,00 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALGADER HOFMAN Sp. z o. o., ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93457,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8,14

  • Oferta z najniższą ceną: 8,14 / Oferta z najwyższą ceną: 15,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.