Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-02
Sosnowiec: USŁUGA KONSERWACJI I UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH
Numer ogłoszenia: 126884 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KONSERWACJI I UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i utrzymania w sprawności technicznej urządzeń dźwigowych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu w obiektach przy ul. Szpitalnej 1 oraz Zegadłowicza 3 poprzez zapewnienie całodobowego pogotowia dźwigowego łącznie z dniami wolnymi od pracy i w święta,przygotowanie do odbioru i udział w czynnościach odbiorowych urządzeń dźwigowych, wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego wykonanie okresowych pomiarów ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przedmiot zamówienia obejmuje czynności określone w pkt. 1 dla dźwigów o poniższych parametrach dźwig lokalizacja producent rok produkcji typ nr fabryczny nr ewidencyjny przystanki ul. Zegadłowicza dźwig osobowy łącznik A B PILAWA 2003 P03H0378 3105002485 5 dźwig osobowy pawilon C LIFT Service 2010 E10 2674 3105002678, 5 dźwig towarowy, pawilon APUPH LIFT 2006 ISO MAX 189474, 3105002524, 2, dźwig towarowy, pawilon A, ZUD Warszawa 19638583, 2 dźwig osobowy łącznik B C LIFT Service 2010E10 2675 3105002673, 5dźwig osobowy pawilon A LIFT Service 2010 E10 2673 3105002676, 5 dźwig towarowy pawilon A ZUD Warszawa 1963 8578 3105002123, 2 dźwig towarowy pawilon A ZUD Warszawa 19638579 3105002122, 2platforma dla niepełnosprawnych zewn.LIFT PROJEKT 2011KALI B B 11 326 3005000130, 2 ul. Szpitalna dźwig osobowy pawilon ZUD Warszawa 1980 A 5786 3105001707,2 dźwig osobowy bud. Główny WINDPOL Łódź 2009 OE 1600 422 3105002631, 6 dźwig osobowy bud. Główny WINDPOL Łódź 2009 OE 1425 421 3105002642, 6 dźwig towarowy pawilon ZUD Warszawa 1980 49538 3105002298, 3dźwig towarowybud. Główny ZUD Warszawa 1980 11503 3105002296, 2 dźwig osobowy przychodnia ZUD Warszawa 1985 49541 3105000244, 63. Usługa będzie wykonywana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa Ustawy z 21.12.2000 r. o dozorze technicznym Dz.U. Nr 122, poz. 1321 ze zm. oraz aktów wykonawczych, w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 18.7.2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych Dz.U. Nr 79, poz. 849 ze zm, Rozporządzenia Rady Ministrów z 16.7.2002 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu Dz.U. Nr 120, poz. 1021 ze zm, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego Dz.U. Nr 193, poz. 1890, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 8.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa Dz.U. Nr 263, poz. 2198 ze zm..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenie w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: - Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 40 000,00 zł brutto ( w skali 12 m-cy realizacji usługi),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenie w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca - przedłoży wykaz uprawnionych osób ( z minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie przedmiotowego zamówienia) przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia z uprawnieniami wydanymi przez Urząd Dozoru Technicznego, uprawniającymi do konserwacji dźwignic. - przedłoży wykaz osób posiadających aktualne uprawnienia SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenie w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, Formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wartość umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do poziomego oznakowania dróg
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
- Dostawa i montaż urządzenia do rozrywania worków wraz z demontażem poprzedniego sprzętu.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego (...)w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa konserwacji dźwigów osobowych wraz z usuwaniem awarii i naprawami w budynkach Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.