eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiechowicePrzebudowa wodociągu w ulicy Leśnej na odcinku od ul.Leszczynowej do ul.Brzozowej w Piechowicach (IZP/341/1/4/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Piechowice: Przebudowa wodociągu w ulicy Leśnej na odcinku od ul.Leszczynowej do ul.Brzozowej w Piechowicach (IZP/341/1/4/09)
Numer ogłoszenia: 126884 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice , ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wodociągu w ulicy Leśnej na odcinku od ul.Leszczynowej do ul.Brzozowej w Piechowicach (IZP/341/1/4/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Przebudowa wodociągu w ulicy Leśnej na odcinku od ulicy Leszczynowej do ulicy Brzozowej w Piechowicach w ramach zadania ODBUDOWA UJĘCIA WODY GÓRZYNIEC W PIECHOWICACH II ETAP. CPV 45 23 21 50-8 Roboty w zakresie rurociągów przesyłu wody CPV 45 11 20 00-0 Roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę, roboty ziemne CPV 45 2626 60-5 Usuwanie azbestu CPV 45 23 31 40-2 Roboty drogowe 2. Zadanie polega na wymianie istniejącego wodociągu z rur azbesto-cementowych o średnicy 250 mm na wodociąg z rur polietylenowych PE 160 SDR 17 o długości 370,8m. Zadanie jest zlokalizowane w ulicy Leśnej o nawierzchni z asfaltobetonu na odcinku o długości 370,8 m (od ulicy Leszczynowej do ulicy Brzozowej). Istniejący wodociąg azbesto-cementowy o średnicy 250 mm w ulicy Leśnej został uszkodzony wskutek powodzi w 2002 r. i obecnie jest nieczynny. Konieczność przebudowy jest podyktowana brakiem ciągłości w dostawie wody dla osiedla Górzyniec i Piechowic Górnych zasilanych aktualnie z wodociągu o zbyt małej przepustowości oraz zastosowaniem się do ustawy z dnia 19.06.1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (tekst jednolity Dz.U Nr 3/2004 poz. 20 ze zm.) Zamówienie obejmuje wymianę wodociągu w ulicy Leśnej na odcinku od ulicy Leszczynowej do ulicy Brzozowej. Odcinek ten zgodnie z dokumentacją projektową należy włączyć w punktach W1 i W6 do istniejącej sieci azbesto-cementowej, której przebudowa będzie realizowana w okresie późniejszym (i nie jest objęta nn. SIWZ). Na trasie wodociągu występują skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącym uzbrojeniem podziemnym typu kable energetyczne, telekomunikacyjne, słupy oświetleniowe, kanały deszczowe i przepust drogowy. Przejścia poprzeczne pod kanalizacją deszczową , która wykonana jest z rur betonowych Dn200-250 mm, należy wykonać w rurach osłonowych, natomiast pod przepustem drogowym metodą bez wykopową np. przewiertem sterowanym. Demontaż, transport oraz utylizacja materiałów azbestowych musi się odbywać zgodnie i na warunkach określonych w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej i STWiORB oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki, będące integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia tj. Dokumentacja projektowa na przebudowę wodociągu w ulicy Leśnej na odcinku od ul.Leszczynowej do ul.Brzozowej w Piechowicach w ramach zadania ODBUDOWA UJĘCIA WODY GÓRZYNIEC W PIECHOWICACH II ETAP. - Projekt budowlano-wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwane dalej STWiORB, - Dokumentacja geotechniczna - w zakresie przebudowy wodociągu w ulicy Leśnej na odcinku od ul.Leszczynowej do ul.Brzozowej. 4. Wymagany okres gwarancji: v na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. W szczególności Wykonawca w cenie oferty (zapewni i pokryje koszty): - zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego (dokumentacja powykonawcza w 2 egz), - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót, - wykona i zatwierdzi projekt organizacji ruchu zastępczego na czas robót, - zapewni i pokryje koszty nadzoru archeologicznego oraz nadzory ze strony innych instytucji branżowych. 6. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: 80 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 7. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są obowiązki Wykonawcy wynikające z projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Jeleniej Górze Nr 10 2030 0045 1110 0000 0082 2000 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 11 (Referat Finansowy I piętro lub dołączyć do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: tj. 1) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie wytwarzania, odzysku i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 2 dwa zadania o wartości brutto 100.000,00 zł, każde zadanie w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy, remontu sieci wodociągowych; odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) dysponują lub będą dysponowali min. jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i która posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy sieci wodociągowych i mogąca wykazać się decyzją o przygotowaniu zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a także 1.5. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 2, ust. 2 pkt. 1, 5, 5a, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87/2006, poz. 605 z póź. zm.) 1.6. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania, odzysku i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów od poprzednich Zamawiających potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg. Załącznika nr 5 do SIWZ. 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają, wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piechowice.bip.pbox.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49. Opłata za 1 kpl. SIWZ 12,60 zł (koszt druku).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice ul. Żymierskiego 49, pokój nr 5 (I piętro), w terminie do dnia 20 maja 2009 roku, do godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.05.2009 r. o godzinie 10:30 w Urzędzie Miasta Piechowice, ul.Żymierskiego 49, pok. nr 14 (II piętro)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.