Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: sukcesywna dostawa odczynników chemicznych - postępowanie 18/D/2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: KATARZYNA NAWROCKA, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uni.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO, KATARZYNA NAWROCKA, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, tel. 0-71/375-22-34, fax 0-71/375-24-72, e-mail: BZP@ADM.UNI.WROC.PL, WWW.BZP.UNI.WROC.PL. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa odczynników chemicznych - postępowanie 18/D/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. F. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych: - odczynniki krajowe - Pakiet nr 1; - odczynniki deuterowane - Pakiet nr 2 - odczynniki importowane - Pakiet nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2. 2. Zgodnie z CPV: 24.10.00.00-5 - chemikalia, 24.49.64.00-1 - odczynniki izotopowe. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w odczynnikach, przy których zostały podane numery katalogowe korporacji SIGMA-ALDRICH, firmy POCh; pod warunkiem, że zaproponowane przez Wykonawcę odczynniki będą odpowiadały wszystkim cechom jakościowym ujętym w specyfikacji danego odczynnika. Wykonawca w celu potwierdzenia tego faktu załączy do oferty zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, może to być: świadectwo kontroli jakości wydane przez producenta, certyfikat analizy lub inny równoważny dokument potwierdzający specyfikację jakościową. Zamawiający dopuszcza, aby dokumenty potwierdzające specyfikację jakościową były w języku angielskim bądź niemieckim. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę oferty równoważnej do odczynnika należy w załączniku nr 2 podać producenta i nr katalogowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w odczynnikach, przy których zostały podane numery katalogowe korporacji SIGMA-ALDRICH, firmy POCh; pod warunkiem, że zaproponowane przez Wykonawcę odczynniki będą odpowiadały wszystkim cechom jakościowym ujętym w specyfikacji danego odczynnika. Wykonawca w celu potwierdzenia tego faktu załączy do oferty zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, może to być: świadectwo kontroli jakości wydane przez producenta, certyfikat analizy lub inny równoważny dokument potwierdzający specyfikację jakościową. Zamawiający dopuszcza, aby dokumenty potwierdzające specyfikację jakościową były w języku angielskim bądź niemieckim. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę oferty równoważnej do odczynnika należy w załączniku nr 2 podać producenta i nr katalogowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.10.00.00 - Chemikalia Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.49.64.00 - Odczynniki izotopowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.64.00 - Odczynniki izotopowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60 TYS. EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2.000 zł PAKIET I) 700 zł PAKIET II) 7.000 zł (PAKIET III) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Prawa Zamówień Publicznych (zwanej dalej uPzp). 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) jedną dostawą podobną (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. Przez dostawę podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej dostawy będzie wynosić co najmniej 75 % zaoferowanej ceny brutto za niniejsze zamówienie w danym pakiecie; b) wykazana dostawa odpowiadać będzie swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w danym pakiecie. UWAGA: (WARUNEK NALEŻY SPEŁNIĆ DLA KAŻDEGO PAKIETU Z OSOBNA), Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: J.W. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 uPzp - zawarte w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BZP.UNI.WROC.PL. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za SIWZ wraz z załącznikami można uiścić odbierając osobiście dokumentację przetargową w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Kuźnicza 49/55 we Wrocławiu, I piętro, pok. 100 lub za pobraniem pocztowym na pisemną prośbę Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 10:30, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, I PIĘTRO, POK. 100.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ODCZYNNIKI KRAJOWE. 1) Krótki opis: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przetarg nieograniczony prowadzony procedurą powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ODCZYNNIK DEUTEROWANE. 1) Krótki opis: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00. 3) Wielkość lub zakres: PRZETARG NIEOGRANICZONY PROWADZONY POWYŻEJ 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ODCZYNNIKI IMPORTOWANE. 1) Krótki opis: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: PRZETARG NIEOGRANICZONY POWYŻEJ 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





