eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-02

Gorzów Wielkopolski: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 126800 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62964 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO. 2. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 3. Szczegółowy wykaz rodzaju zamawianego asortymentu został określony w Formularzu ofertowym (zał. nr 2 do SIWZ). 4. Ilości asortymentu wymienione Formularzu ofertowym (zał. nr 2 do SIWZ) mają charakter szacunkowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109974,20

  • Oferta z najniższą ceną: 109974,20 / Oferta z najwyższą ceną: 148809,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.