eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoDostawa ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH RÓŻNEGO PRZEZNACZENIA dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Kępno: Dostawa ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH RÓŻNEGO PRZEZNACZENIA dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Numer ogłoszenia: 126796 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7827300, fax 062 7827401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH RÓŻNEGO PRZEZNACZENIA dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH z podziałem na 4 zadania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.11.00 - Papier toaletowy Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.10.00 - Papier toaletowy Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4430 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f)zaoferowali w swoich ofertach termin płatności na poziomie 30 dni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców -konsorcjum-: a)dokument określający podstawę i zasady wspólnego ubiegania si ę o udzielenie zamówienia w szczególności umowę spółki, określający uprawnienia każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum wymagane do realizacji zamówienia oraz zawierający wskazanie ewentualnego lidera konsorcjum i określenie jego kompetencji, b)pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów, 3.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. 5.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli działalność jest krótsza - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 do specyfikacji. 8.Do oferty należy bezwzględnie dołączyć atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający dany produkt do obrotu oraz karty technologiczne produktu. 9.W razie działania Wykonawcy przez pełnomocnika -dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 10.Dokumenty, wymienione w niniejszym rozdziale należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu lub wyciągu. Dopuszcza się składanie ww. dokumentów w formie kserokopii potwierdzającej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego poprzez umieszczenie na dokumencie imiennej pieczątki wraz z podpisem i dopiskiem -za zgodność z oryginałem- lub przez notariusza. Dostarczenie nieaktualnego dokumentu lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w niniejszej specyfikacji skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 Ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Walory użytkowe - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7, pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie , ul. Szpitalna 7 pokój nr 20 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do urządzeń biurowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory użytkowe - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiernicze wyroby toaletowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czyściwo włókninowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.23.23.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory użytkowe - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.