Ogłoszenie z dnia 2007-07-25
Kętrzyn: dostawa jednego używanego autobusu
Numer ogłoszenia: 126753 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, fax 089 7512746.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ketrzyn.sprint.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa jednego używanego autobusu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- Autobus używany 1. a) Przebieg autobusu do 220 000 km b) Rok produkcji nie wcześniejszy niż 1987 c) Ilość miejsc siedzącychnie mniej niż 38 d) Ogumienie bezdętkowe 11R22,5 lub 10.00R20 e) Siedzenia niskie f) Silnik Wysokoprężny z wytryskiem bezpośrednim: liczba cylindrów 6 moc 210-240 KM pojemność skokowa do 11 300 cm3 g) Skrzynia biegów Mechaniczna - manualna, 6- cio biegowa h) Sprzęgło jednotarczowe suche, sterowane pneumatycznie i) Zawieszenie Pneumatyczne: oś przednia sztywna, 2 miechy,4 amortyzatory oś napędowa 4 amortyzatory, drążki reakcyjne j) Układ hamulcowy pneumatyczny, dwuobwodowy, hamulce bębnowe; możliwość zwolnienia hamulca postojowego w przypadku braku powietrza ze stanowiska kierowcy k) Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym l) Nadwozie szkielet nadwozia wykonany ze stali o podwyższonej odporności na korozję; poszycie zewnętrzne - blacha obustronnie cynkowana; kufry bagażowe z zamkami; liczba drzwi - 2 szt.; drzwi przednie i tylne otwierane automatycznie ze stanowiska kierowcy; drzwi przednie pojedyncze; drzwi tylne podwójne (szerokie); ł) Instalacja elektryczna 24 V, akumulatory o pojemności min. 180 Ah; tachograf z aktualną legalizacją; stacyjka z rozruchem silnika -rozruch kluczykiem; obrotomierz; m) Układ ogrzewania i wentylacji -urządzenie grzewcze zabudowane w przedniej ścianie pojazdu z możliwością regulowania nawiewu ciepłego i zimnego powietrza ; -dwa uchylne wywietrzniki dachowe; -min. trzy nagrzewnice wewnątrz autobusu ; -min. trzy wentylatory elektryczne w dachu z możliwością zmiany kierunku ruchu powietrza (nawiew / wyciąg ) sterowane ze stanowiska kierowcy; -urządzenie na olej napędowy do ogrzewania wnętrza pojazdu, pracujące niezależnie od silnika i znajdujące się w komorze silnika n) Wymiary i masy długość max [m] 10 ,50 szerokość max [m] 2 ,50 wysokość max [m] 3 ,10 dopuszczalna masa całkowita max [kg] 13 500 masa własna max [ kg ] 9 300 o) Oferowany autobus musi spełniać wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w szczególności określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 26 lutego 2003r. ( Dz. U. Nr 32 poz.262 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. p) Oferowany autobus musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu. 2. Autobus, o którym mowa musi być zarejestrowany na terenie Polski. 3. Stan techniczny autobusu musi być dobry, tzn.: - wszystkie mechanizmy, urządzenia, instalacje i wyposażenie znajdujące się w nim muszą być sprawne ; - nie może być skorodowany. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo przeprowadzenia jazdy próbnej oferowanym autobusem. W przypadku, gdy stan techniczny oferowanego autobusu będzie budził zastrzeżenia zamawiającego, zamawiający ma prawo zarządać przeprowadzenia badań technicznych na stacji diagnostycznej na koszt wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy; Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymaganych w SIWZ. Złożenie tych dokumentów, zgodnie z wymaganiami SIWZ, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; oba dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty. 2. Oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty, z zastrzeżeniem pkt 23b SIWZ ,oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu-zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.W/w dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 3 dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 5.Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4 wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty,z zastrzeżeniem pkt 17 lit. h SIWZ 6. a) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są załączyć do formularza oferty pełnomocnictwo dla pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentownia w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, składają oni wspólne oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, potwierdzające spełnianie warunków wymienionych w pkt 14a do 14c SIWZ, podpisane przez w/w pełnomocnika.Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa ponadto oświadczenie,potwierdzajace spełnianie co najmniej warunku wymienionego w pkt 14d SIWZ oraz dokumenty,o których mowa w pkt 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 100
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kętrzyn.sprint.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn, ul.Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, pok.17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11- 400 Kętrzyn, pok.16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Remont wieży antenowej zlokalizowanej na terenie Placówki SG w m. Górowo Iławeckie
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Miejska Kętrzyn"
- Koszenie pasów drogowych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Profesjonalne odławianie i transport zwierząt bezpańskich, kompleksowa opieka nad zwierzętami bezpańskimi, utylizacja zwierząt padłych oraz usługi towarzyszące
- Remont drogi gminnej nr 208114N (ulica Kasztanowa) w Kętrzynie
- Dostawa pieczywa, wyrobów cukierniczych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Pacyna
- Dostawa dwóch używanych autobusów podmiejskich w ramach leasingu operacyjnego
- Dostawa używanych autobusów.
- przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy 68 sztuk autobusów miejskich niskopodłogowych (w rozumieniu polskiej normy PN-S-47010). Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części, zwane zadaniem nr 1 i zadaniem nr 2.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
- dostawa fabrycznie nowych autobusów miejskich przegubowych dla komunikacji miejskiej w ilości 23 szt. o pojemności nie mniej niż 170 osób każdy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.