eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › OPRACOWANIE KOMPLEKSOWYCH PROJEKTÓW BUDOWLANO - WYKONAWCZYCH NA VI ZADAŃ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Tychy: OPRACOWANIE KOMPLEKSOWYCH PROJEKTÓW BUDOWLANO - WYKONAWCZYCH NA VI ZADAŃ
Numer ogłoszenia: 126720 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, fax 032 2277008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE KOMPLEKSOWYCH PROJEKTÓW BUDOWLANO - WYKONAWCZYCH NA VI ZADAŃ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I - Modernizacja wiaduktu w al. Bielskiej 1. projekt mostowy wraz z chodnikami, odwodnieniem, zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu i zazielenieniem 2. projekt rozbiórki istniejącego wiaduktu, 3. projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu, 4. projekt przebudowy sieci oświetleniowej. ZADANIE II - Budowa ul. Żorskiej - od ul.Legionów Polskich i Myśliwskiej i od Al.Bielskiej do torów PKP Zakres rzeczowy do uwzględnienia w projekcie: - włączenie Żorskiej do Al. Bielskiej - przedłużenie ul. Legionów Polskich wraz z przebudową skrzyżowania ulic Myśliwska - Legionów Polskich - podłączenie ul.Żorskiej do układów komunikacyjnych zabudowy osiedlowej i jednorodzinnej - podłączenie ul. Żorskiej do istniejących dróg - zatoki autobusowe ( w porozumieniu z MZK) - parking w rejonie cmentarza - ścieżki rowerowe, chodniki obustronne, w przypadku możliwości terenowych - szerokość drogi 7,0 m, w przypadku możliwości terenowych 1. projekt drogowy wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi, odwodnieniem, zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu,. 2. projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu, 3. projekt zieleni, 4. projekt kanalizacji deszczowej, 5. projekt sieci oświetleniowej, 6. projekt przebudowy kabli energetycznych (ŚN i NN) w rejonie skrzyżowania ulic Myśliwska i Legionów Polskich) - o ile zajdzie taka konieczność, 7. projekt przekładki kabli teletechnicznych ( w rejonie włączenia do al. Bielskiej i ewentualnie w rejonie skrzyżowania ulic Myśliwska-Legionów Polskich) - o ile zajdzie taka konieczność, 8. projekt przekładki sieci wodociągowej - o ile zajdzie taka konieczność. ZADANIE III - Budowa ul. Dołowej od ul. Skowronków do połączenia z ul. Gilów wraz z ul. Sikorek - Budowa dróg dojazdowych do zabudowy jednorodzinnej przy ul. Dołowej w Tychach - działki o nr geodezyjnym 4261/90 i 4447/90 1. projekt drogowy wraz z chodnikami, odwodnieniem, zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu, 2. projekt kanalizacji deszczowej, 3. projekt oświetlenia, 4. projekty docelowej i tymczasowej organizacji ruchu. ZADANIE IV - Remont ul. Sienkiewicza - odc. od skrzyżowania z ulicami Kościuszki i Bocheńskiego do skrzyżowania z ulicami Biblioteczną i Boczną Przebudowę tego odcinka drogi należy prowadzić w kierunku nadania jej rangi starówki. Nadto należy dokonać uzgodnień z Jednostka Realizującą Projekt pn. Gospodarka ściekowa w Tychach w zakresie wysokości jezdni na mostku nad potokiem Tyskim. 1. projekt drogowy wraz zatokami parkingowymi, miejscami postojowymi, chodnikami, odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu, 2. projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu, 3. projekt zieleni, 4. projekt małej architektury (ławki , ewentualnie inne elementy dla podkreślenia wyglądu staromiejskiego), 5. projekt przebudowy sieci oświetleniowej (wymiana latarń ulicznych na stylizowane). ZADANIE V - Przebudowa ul. Fabrycznej, odc. od ul. Metalowej do działki 735/55 Zakres rzeczowy do uwzględnienia w projekcie: Należy przewidzieć maksymalną ilość miejsc postojowych - zatoki parkingowe dla samochodów ciężarowych ( TIR-ów ) - zatoki parkingowe dla samochodów osobowych - chodnik jednostronny - jezdnię zaprojektować o szerokości 6,0 m - 7,0 m 1. projekt drogowy wraz zatokami parkingowymi, chodnikami, odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu,. 2. projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu, 3. projekt zieleni, 4. projekt przełożenia kabli energetycznych - o ile zajdzie konieczność, 5. projekt przełożenia kabli teletechnicznych - o ile zajdzie konieczność, 6. projekt przełożenia sieci gazociągowej - o ile zajdzie konieczność ZADANIE VI - Przebudowa ul. Cielmickiej pomiędzy ul. Towarową i Przemysłową 1. projekt drogowy wraz z chodnikami, odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu,. 2. projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu, 3. projekt kanalizacji deszczowej, 4. projekt oświetlenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Oryginalny kod CPV: 74.23.22.30 - Usługi projektowania mostów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 74.23.32.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. usługi polegającej na zrealizowaniu co najmniej jednego zamówienia związanego z opracowaniem dokumentacji (projekt techniczny) na: - budowę lub remont drogi - dotyczy zadań I - VI - budowę lub remont mostu - dotyczy zadania I Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi , że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. b. wykazanie, iż wykonawca dysponuje personelem do pełnienia określonych funkcji o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu. Wymagane jest skierowanie kadry technicznej posiadającej uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj. osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlane (w zakresie dróg i mostów) lub drogowe i mostowe - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. Należy wskazać kierownika zespołu roboczego. Należy załączyć kopię uprawnień i zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) W przypadku powierzenia zakresu usług podwykonawcom, należy wyszczególnić zakres przydzielonych usług. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 2. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1: posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie: - konstrukcyjno - budowlane ( w zakresie dróg i mostów ) lub drogowe i mostowe - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust.2 pkt.3, art. 26 ust.2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87 poz. 605) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. Nadto należy załączyć dokument, w którym został wskazany pełnomocnik do reprezentowania podmiotu w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b). dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zależności od stanowiska, zgodnie z polskim prawem - należy załączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentu w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie. c). oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. d). w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców podpisane przez pozostałych wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a). wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia - niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zał. nr 10 - druk WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW wraz z uprawnieniami. W/w załączniku wykonawca wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentu w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie. b). wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - tj. zał. nr 11 druk DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentu w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój 201.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe dotyczące pkt II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania. Zamawiajacy informuje, iz podany w ww. punkcie termin realizacji zamówienia dotyczy zadania I, II, IV i V. Dla zadania III i VI zamawiajacy wyznaczył termin realizacji do dnia 15/12/2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja wiaduktu w al. Bielskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. projekt mostowy wraz z chodnikami, odwodnieniem, zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu i zazielenieniem 2. projekt rozbiórki istniejącego wiaduktu, 3. projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu, 4. projekt przebudowy sieci oświetleniowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.30-5, 74.23.23.10-0, 74.23.32.00-3, 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ul. Żorskiej - od ul.Legionów Polskich i Myśliwskiej i od Al.Bielskiej do torów PKP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy do uwzględnienia w projekcie: - włączenie Żorskiej do Al. Bielskiej - przedłużenie ul. Legionów Polskich wraz z przebudową skrzyżowania ulic Myśliwska - Legionów Polskich - podłączenie ul.Żorskiej do układów komunikacyjnych zabudowy osiedlowej i jednorodzinnej - podłączenie ul. Żorskiej do istniejących dróg - zatoki autobusowe ( w porozumieniu z MZK) - parking w rejonie cmentarza - ścieżki rowerowe, chodniki obustronne, w przypadku możliwości terenowych - szerokość drogi 7,0 m, w przypadku możliwości terenowych 1. projekt drogowy wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi, odwodnieniem, zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu,. 2. projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu, 3. projekt zieleni, 4. projekt kanalizacji deszczowej, 5. projekt sieci oświetleniowej, 6. projekt przebudowy kabli energetycznych (ŚN i NN) w rejonie skrzyżowania ulic Myśliwska i Legionów Polskich) - o ile zajdzie taka konieczność, 7. projekt przekładki kabli teletechnicznych ( w rejonie włączenia do al. Bielskiej i ewentualnie w rejonie skrzyżowania ulic Myśliwska-Legionów Polskich) - o ile zajdzie taka konieczność, 8. projekt przekładki sieci wodociągowej - o ile zajdzie taka konieczność..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.23.22.20-2, 74.23.23.10-0, 74.23.32.00-3, 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ul. Dołowej od ul. Skowronków do połączenia z ul. Gilów wraz z ul. Sikorek - Budowa dróg dojazdowych do zabudowy jednorodzinnej przy ul. Dołowej w Tychach - działki o nr geodezyjnym 4261/90 i 4447/90.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. projekt drogowy wraz z chodnikami, odwodnieniem, zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu, 2. projekt kanalizacji deszczowej, 3. projekt oświetlenia, 4. projekty docelowej i tymczasowej organizacji ruchu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.23.22.20-2, 74.23.23.10-0, 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont ul. Sienkiewicza - odc. od skrzyżowania z ulicami Kościuszki i Bocheńskiego do skrzyżowania z ulicami Biblioteczną i Boczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. projekt drogowy wraz zatokami parkingowymi, miejscami postojowymi, chodnikami, odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu, 2. projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu, 3. projekt zieleni, 4. projekt małej architektury (ławki , ewentualnie inne elementy dla podkreślenia wyglądu staromiejskiego), 5. projekt przebudowy sieci oświetleniowej (wymiana latarń ulicznych na stylizowane)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.23.23.10-0, 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa ul. Fabrycznej, odc. od ul. Metalowej do działki 735/55.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy do uwzględnienia w projekcie: Należy przewidzieć maksymalną ilość miejsc postojowych - zatoki parkingowe dla samochodów ciężarowych ( TIR-ów ) - zatoki parkingowe dla samochodów osobowych - chodnik jednostronny - jezdnię zaprojektować o szerokości 6,0 m - 7,0 m 1. projekt drogowy wraz zatokami parkingowymi, chodnikami, odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu,. 2. projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu, 3. projekt zieleni, 4. projekt przełożenia kabli energetycznych - o ile zajdzie konieczność, 5. projekt przełożenia kabli teletechnicznych - o ile zajdzie konieczność, 6. projekt przełożenia sieci gazociągowej - o ile zajdzie konieczność.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.23.23.10-0, 74.23.32.00-3, 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa ul. Cielmickiej pomiędzy ul. Towarową i Przemysłową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. projekt drogowy wraz z ,chodnikami, odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu, 2. projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu, 3. projekt kanalizacji deszczowej, 4. projekt oświetlenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.23.22.20-2, 74.23.23.10-0, 74.23.32.00-3, 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.