eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 3 szt. biurek, do realizowanego programu Szczęśliwe Przedszkolaki 2. Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 5 szt. krzeseł obrotowych, do realizowanego programu Szczęśliwe Przedszkolaki 3. Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 3 szt. szaf, do realizowanego programu Szczęśliwe przedszkolaki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Rzeszów: Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 3 szt. biurek, do realizowanego programu Szczęśliwe Przedszkolaki 2. Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 5 szt. krzeseł obrotowych, do realizowanego programu Szczęśliwe Przedszkolaki 3. Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 3 szt. szaf, do realizowanego programu Szczęśliwe przedszkolaki
Numer ogłoszenia: 126668 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 3 szt. biurek, do realizowanego programu Szczęśliwe Przedszkolaki 2. Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 5 szt. krzeseł obrotowych, do realizowanego programu Szczęśliwe Przedszkolaki 3. Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 3 szt. szaf, do realizowanego programu Szczęśliwe przedszkolaki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 3 szt. biurek, dotyczących realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów projektu nr WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Biurko narożne o wymiarach: wysokość 78 cm, bok dłuższy 124 cm, bok krótszy 90 cm, głębokość boku dłuższego 42 cm, głębokość boku krótszego 35 cm, przekątna 75 cm. Biurko wykonane z płyty wiórowej laminowanej, kolor olcha. Blat biurka o grubości 1,8 cm wykończony profilem PCV w tym samym kolorze. Przy dłuższym boku szuflada zamykana na klucz o wymiarach szerokość 29 cm, wysokość 15,5 cm. Pod szufladą szafka zamykana na klucz z jedną półką wewnątrz o wymiarach szerokość 29 cm, wysokość 50 cm. Wzdłuż krótszego boku 2 półki otwarte o wymiarach: głębokość 35 cm, szerokość 55 cm, wysokość do blatu. Z zewnętrznej strony biurka zamontowana od blatu płyta wiórowa laminowana zakrywająca część na nogi o wysokości 40 cm. 2 biurka z krótszym bokiem prawej stronie, 1 biurko lustrzane odbicie. UWAGA: Biurka powinny być złożone (zmontowane wszystkie elementy) i gotowe do użytkowania. CZĘŚĆ II Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 5 szt. krzeseł obrotowych, dotyczących realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów projektu nr WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego na podstawie z rury stalowej z kołkami. Podłokietniki w kolorze czarnym wykonane z masy poliuretanowej. Siedzisko oraz oparcie tapicerowane gąbką oraz tkaniną, siedzisko w kolorze czarnym, oparcie - w kolorze innym. Blokada oparcia w wybranej pozycji oraz zabezpieczenie przed uderzeniem w plecy (anti-shock). System ruchowy umożliwiający regulację odchylenia i wysokości oparcia. Rolki bieżne podstawy fotela przystosowane do podłóg twardych. Szkielet podstawy wykonany w kolorze czarnym. Wymiary fotela: szerokość siedziska 50 cm, głębokość siedziska 47 cm, wysokość oparcia 68 cm. UWAGA: Krzesła obrotowe powinny być złożone (zmontowane wszystkie elementy) i gotowe do użytkowania. Udźwig fotela musi przekraczać 100 kg, co potwierdza atest Zakładu Badań i Wdrożeń Przemysłu Meblarskiego. CZĘŚĆ III Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 3 szt. szaf, dotyczących realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów projektu nr WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Trzy szafy zamknięte czterodrzwiowe (składające się z drzwi górnych i dolnych), wykonane z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olcha wykończonej profilem PCV w tym samym kolorze. Ścianka tylna wykonana z płyty pilśniowej w kolorze białym. Drzwi szafy zamykane na zamek meblowy z kluczem, osadzone na zawiasach puszkowych. Uchwyty do drzwi wykonane z metalu, chromowane w kształcie litery C. Wymiary: szerokość 80 cm, głębokość 43 cm, wysokość 250 cm. We wnętrzu 2 szaf zamontowane półki - 7 szt, w odległości 33 cm z możliwością regulacji w górę i w dół o 3 cm. We wnętrzu 1 szafy dolna część przeznaczona na garderobę z wieszakiem wysuwanym na wysokości 150 cm. Górna część zamontowane półki. UWAGA: Szafy powinny być złożone (zmontowane wszystkie elementy) i gotowe do użytkowania. Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 3 szt. biurek, 5 szt. krzeseł obrotowych oraz 3 szt. szaf dotyczących realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów projektu nr WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Informacje o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji 2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych UM Rzeszowa, Rzeszów ul. Joselewicza 4, pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych UM Rzeszowa, Rzeszów ul. Joselewicza 4, pok. 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 3 szt. biurek, do realizowanego programu Szczęśliwe Przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 3 szt. biurek, dotyczących realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów projektu nr WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Biurko narożne o wymiarach: wysokość 78 cm, bok dłuższy 124 cm, bok krótszy 90 cm, głębokość boku dłuższego 42 cm, głębokość boku krótszego 35 cm, przekątna 75 cm. Biurko wykonane z płyty wiórowej laminowanej, kolor olcha. Blat biurka o grubości 1,8 cm wykończony profilem PCV w tym samym kolorze. Przy dłuższym boku szuflada zamykana na klucz o wymiarach szerokość 29 cm, wysokość 15,5 cm. Pod szufladą szafka zamykana na klucz z jedną półką wewnątrz o wymiarach szerokość 29 cm, wysokość 50 cm. Wzdłuż krótszego boku 2 półki otwarte o wymiarach: głębokość 35 cm, szerokość 55 cm, wysokość do blatu. Z zewnętrznej strony biurka zamontowana od blatu płyta wiórowa laminowana zakrywająca część na nogi o wysokości 40 cm. 2 biurka z krótszym bokiem prawej stronie, 1 biurko lustrzane odbicie. UWAGA: Biurka powinny być złożone (zmontowane wszystkie elementy) i gotowe do użytkowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 5 szt. krzeseł obrotowych, do realizowanego programu Szczęśliwe Przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 5 szt. krzeseł obrotowych, dotyczących realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów projektu nr WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego na podstawie z rury stalowej z kołkami. Podłokietniki w kolorze czarnym wykonane z masy poliuretanowej. Siedzisko oraz oparcie tapicerowane gąbką oraz tkaniną, siedzisko w kolorze czarnym, oparcie - w kolorze innym. Blokada oparcia w wybranej pozycji oraz zabezpieczenie przed uderzeniem w plecy (anti-shock). System ruchowy umożliwiający regulację odchylenia i wysokości oparcia. Rolki bieżne podstawy fotela przystosowane do podłóg twardych. Szkielet podstawy wykonany w kolorze czarnym. Wymiary fotela: szerokość siedziska 50 cm, głębokość siedziska 47 cm, wysokość oparcia 68 cm. UWAGA: Krzesła obrotowe powinny być złożone (zmontowane wszystkie elementy) i gotowe do użytkowania. Udźwig fotela musi przekraczać 100 kg, co potwierdza atest Zakładu Badań i Wdrożeń Przemysłu Meblarskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu 3 szt. szaf, do realizowanego programu Szczęśliwe Przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 3 szt. szaf, dotyczących realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów projektu nr WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Trzy szafy zamknięte czterodrzwiowe (składające się z drzwi górnych i dolnych), wykonane z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olcha wykończonej profilem PCV w tym samym kolorze. Ścianka tylna wykonana z płyty pilśniowej w kolorze białym. Drzwi szafy zamykane na zamek meblowy z kluczem, osadzone na zawiasach puszkowych. Uchwyty do drzwi wykonane z metalu, chromowane w kształcie litery C. Wymiary: szerokość 80 cm, głębokość 43 cm, wysokość 250 cm. We wnętrzu 2 szaf zamontowane półki - 7 szt, w odległości 33 cm z możliwością regulacji w górę i w dół o 3 cm. We wnętrzu 1 szafy dolna część przeznaczona na garderobę z wieszakiem wysuwanym na wysokości 150 cm. Górna część zamontowane półki. UWAGA: Szafy powinny być złożone (zmontowane wszystkie elementy) i gotowe do użytkowania. Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu 3 szt. biurek, 5 szt. krzeseł obrotowych oraz 3 szt. szaf dotyczących realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów projektu nr WND-POKL.09.01.01-18-096/09 Szczęśliwe przedszkolaki - program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.