eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójRemont sanitariatów w segmencie dla dziewcząt na poszczególnych kondygnacjach w budynku Gimnazjum w Lądku Zdroju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Lądek-Zdrój: Remont sanitariatów w segmencie dla dziewcząt na poszczególnych kondygnacjach w budynku Gimnazjum w Lądku Zdroju.
Numer ogłoszenia: 126668 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, fax 074 8147418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w segmencie dla dziewcząt na poszczególnych kondygnacjach w budynku Gimnazjum w Lądku Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Demontaż przyborów sanitarnych, umywalek, ubikacji i pisuarów. Demontaż podejść wodnych i kanalizacyjnych do przyborów wraz z zaworami i bateriami. Rozbiórka ścianek działowych wygradzających ubikacje na parterze. Zbicie płytek ściennych z wykonaniem tynku i ułożeniem nowych płytek na klej na wys. 2,0 m. Skucie posadzki lastrykowej we wszystkich dziewczęcych sanitariatach, wyk. wylewki cementowej z zagruntowaniem, wylanie warstwy samopoziomującej, zaizolowanie płynną folią i wyłożenie podłogi płytkami antypoślizgowymi GRES. Obłożenie ścian płytkami szkliwionymi 20x30 cm na klej do wysokości 2,0 m. Wykonanie nowych podejść c.w. i z.w. pod ubikację oraz umywalkę z miedzi wraz z zaworami i bateriami. Wykonanie podejść kanalizacyjnych z PCV. Montaż ubikacji zawieszanych na stelażu typu Geberit. W ubikacji dla niepełnosprawnej osoby zamontować specjalną miskę ustępową i umywalkę typu Koło. Wymina stolarki drzwiowej i okiennej wraz z ościeżnicami metalowymi na nową, drzwi wejściowe szer. 90 cm a w ubikacji dla niepełnosprawnego drzwi z korytarza i pomieszczenia umywalek szerokości w świetle 100 cm. Malowanie tynków ścian i sufitów farbą emulsyjną w kolorze jasnym. Roboty elektryczne: nowa instalacja z przewodów miedzianych, wymiana puszek rozgałęźnych i puszek z osprzętem (włączniki i gniazda bryzgoszczelne p/t), oprawy oświetleniowe przykręcane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 16.08.2007 r. do godz. 10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie 1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym 2. dowód wniesienia wadium 3. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi wraz z aktualnym wypisem/odpisem z rejestru sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpisem aktu założycielskiego spółki lub innym dokumentem właściwym dla oferenta 4. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 ustawy) i nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 5. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych 6. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek 7. oświadczenie, że sytuacja finansowa Wykonawcy zapewnia pomyślne wykonanie zamówienia 8. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 9. doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 10. oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi materiałami przetargowymi i projektem umowy oraz przyjęciu tych dokumentów bez zastrzeżeń 11. oświadczenie, że w stosunku do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ladek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Klienta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.