eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneRemont boiska sportowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Zakopane: Remont boiska sportowego
Numer ogłoszenia: 126654 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Karłowicza 6, 34-501 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015633, fax 018 2015633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boiska sportowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont boisk sportowych przy SP nr 3 przy ul. Karłowicza w Zakopanem, obejmujący swoim zakresem: 1. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, tyczenie obiektów 2. roboty ziemne, korytowanie, wywóz nadmiaru ziemi 3. wykonanie odwodnienia terenu 4. wykonanie podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową 5. wykonanie podbudowy pod chodnik 6. wykonanie fundamentów urządzeń sportowych 7. wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska w kolorach zgodnych z projektem wykonanie nawierzchni chodnika 8. montaż elementów małej architektury 9. wyposażenie w urządzenia sportowe 10. roboty wykończeniowe Wykonawca udzieli co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 15.000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych ) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Szkoły w PEKAO SA nr: 21 1240 1574 1111 0010 1864 4909 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 03 lipiec 2008r. do godz. 12,00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj 03 lipiec 2008r.do godz. w Biurze ds. zamówień publicznych Urzędu Miasta Zakopane pok. nr 8 ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 Prawa zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; - Wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont boisk sportowych z zastosowaniem sztucznych nawierzchni o rożnych kolorach, łącznie z ich wyposażeniem w sprzęt sportowy o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) każda, - Wykonawca musi dysponować sprzętem koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać ,że przy wykonywaniu zamówienia będzie dysponował pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym dysponował będzie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Wykonawca musi wykazać ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty ( wymienione wyżej) dla każdego z nich. 2) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do siwz Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie ma być podpisane przez każdego z wykonawców. 3)wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do j siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 4) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 3 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont boisk sportowych z zastosowaniem sztucznych nawierzchni o różnych kolorach łącznie z ich wyposażeniem w sprzęt sportowy o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) każda, Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 5)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ,także zakres wykonywanych przez nich czynności-(należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz -Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia dla kierownika budowy z których będzie wynikało, że jest uprawniony do kierowania robotami ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób 6) na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz sprzętu - należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz. 7) na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) wykonawca do oferty ma załączyć wypełniony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3zakopane.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 3 ul. Karłowicza 6 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Zakopane Biuro ds zamówień publicznych pok. nr 8 ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.