Ogłoszenie z dnia 2007-07-25
Warszawa: Układanie wykładziny w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 126651 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy, ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953613, fax 022 5953496.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Układanie wykładziny w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach Urzędu m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) zakup wykładziny dywanowej w ilości 1000 m2 wraz z listwami przypodłogowymi w ilości 1000 mb (w przypadku potrzeb elementów łączących, wewnętrznych, zewnętrznych i narożnych) oraz listew progowych aluminiowych; 2) demontaż (zerwanie) starej wykładziny i listew; 3) montaż (ułożenie) nowej wykładziny i listew wraz z uzupełnieniem i wyrównaniem powierzchni podłogowej (w pzrypadku zaistnienia takiej konieczności) w budynkach Urzędu m.st. Warszawy, w pomieszczeniach wskazanych przez osobę nadzorującą przedmiot umowy ze strony Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.22.00 - Wykładziny podłogowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na wypełnionym formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wraz z: a) formularzem cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, b) atesty i dokumenty (atest trudnozapalności oraz atest antystatyczności wykładziny, atest higieniczny, specyfikację techniczną oferowanej wykładziny odpowiadającą wymogom postawionym przez Zamawiającego, próbnik oferowanej wykładziny oraz deklarację producenta potwierdzającą przystosowanie wykładziny do mebli na kółkach oraz możliwości instalacji na schodach. c) w przypadku określenia przez Wykonawcę, stawki procentowej podatku VAT innej niż 22%, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty informację zawierającą podstawę prawną zastosowania takiej stawki podatku VAT. niniejszej SIWZ w przypadku zastosowania przez Wykonawcę innej niż podstawowa stawka podatku od towarów i usług. 2) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ, 3) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Miodowa 6/8 00-251 Warszawa II piętro, pok. nr 232.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 10:15, miejsce: ul. Miodowa 6/8 00-251 Warszawa II piętro, pok. nr 232.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja neonu "ŚWIATŁOTRYSK" w Parku Kępa Potocka.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej
- Sprzedaż i dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi do badań kontroli jakości wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy
- ,,Dostawa sprzętu komputerowego dla Polskiej Agencji Prasowej S.A. w likwidacji (33 szt. komputerów stacjonarnych, 33 szt. monitorów, 20 szt. monitorów z wbudowaną stacją dokującą, 30 szt. laptopów)"
- "Świadczenie usługi polegającej na obsłudze technicznej konserwacji urządzeń dźwigowych na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych - Nowowiejska 15/19 i Koszykowa 75"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładziny podłogowej w budynku Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Warszawie
- Wymiana wykładzin we wskazanych pomieszczeniach w budynkach: Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu
- Remont części prawej budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu- sprawa nr 46/2025
- Remont budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu- sprawa nr 44/2025
- Modernizacja pomieszczeń CZP "Łódź-Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Przebudowa Sali Kameralnej w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Feliksa Nowowiejskiego w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
więcej: Wykładziny podłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.