eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Remont nawierzchni na drogach powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Białogard: Remont nawierzchni na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 126648 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , Szosa Połczyńska 57, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 312 40 07, faks 0-94 312 38 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni na drogach powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni na drogach powiatowych : 1. droga nr 1183Z odc. Krosinko - Kikowo o dł. 3,263 km 2. droga nr 1161Z odc.ul. Św. Brata Alberta w Białogardzie o dł. 0,100 km 3. droga nr 1185Z odc. m. Kowalki o dł. 0,300 km Łączna długość odcinków - 3,663 km W ramach remont należy wykonać: 1. Droga pow. Nr 1183Z -oczyszczenie nawierzchni w ilości 12.681 m2 -skropienie emulsją asfaltową na powierzchni 12.681 m2 -ułożenie warstwy ścieralnej z miesz. min. bitum. gr. 4 cm w ilości 12.681 m2 2. Droga pow. Nr 1161Z - oczyszczenie nawierzchni w ilości 961 m2 - skropienie emulsją asfaltową na powierzchni 961 m2 - wyrównanie podbudowy miesz. min. bitum. w ilości 72 Mg - ułożenie warstwy ścieralnej z miesz. min. bitum. gr. 4 cm w ilości 961 m2 3. Droga pow. Nr 1185Z m. Kowalki - oczyszczenie nawierzchni w ilości 1.440 m2 - skropienie emulsją asfaltową na powierzchni 1.440 m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z miesz. min. bitum. gr. 4 cm w ilości 1.440 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie objetym przedmiotowym zamówieniem. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie osoby , która będzie wykonywać przedmiot zamówienia, posiadajacej uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci drogowej bez ograniczeń. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych prze- widuje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymie - nionych przypadkach: 1. Zmiany ogólne: - zmiana adresu/siedziby Wykonawcy/Zamawiającego; - zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy; - zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót. 2. Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy: - możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeśli ta - kie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy; b) przekazanie dokumentów budowy. - możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie /wznowienie robot ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze); b) przedłużenie procedury przetargowej; c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje itp.); d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych i właścicielami nieruchomości; e) roboty dodatkowe; f) technologię wykonywania robót; g) zmiany stanu prawnego; h) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć; i) szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne; j) wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót; k) działania sił natury uznanych za stan klęski żywiołowej; l) zmiany dokumentacji projektowej, dokonywanej na wniosek Zamawiającego / Wykonawcy. - Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: - możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) z obniżeniem kosztu wykonania robót, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy ze względu na rezygnację z części robót. 2) Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1.Sposób inicjowania zmian: A. Zamawiający: a) wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmia - ny; b) wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany. B. Wykonawca: a) wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-bialogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządu Dróg Powiatowych ul. Szosa Połczyńska 57 78-200 Białogard.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie , ul. Szosa Połczyńska 57, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.