eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zławieś WielkaProjekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji oraz przygotowanie gadżetów promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Zławieś Wielka: Projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji oraz przygotowanie gadżetów promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży
Numer ogłoszenia: 126624 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. , Przysiek, 87-134 Zławieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 678 92 42/43, faks 56 678 92 42/43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilga.turystyka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji oraz przygotowanie gadżetów promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji oraz przygotowanie gadżetów promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży, w skład którego wchodzą: pozycja 1 - projekt i druk ulotki o parametrach i ilościach: format - 59x21 cm, bigowana i składna do formatu 21x9.8 cm, materiał - kreda matowa 170g, druk - 4+4 kolory, 40.000 szt.; pozycja 2 - projekt i druk brulionu (gładki lub w kratkę) o parametrach i ilościach: format - 20.2x25.7 cm, okładka przód - 40x25.8 cm, arktika 300g, druk 4 kolory, folia matowa jednostronna, okładka tył - 40x25.8 cm, arkitika 300g, druk 4 kolory, folia matowa jednostronna, środek - kreda matowa 200g, druk 4+4 kolory, 5 kart; offset 90g, druk 2+2 kolory, 80 kart, oprawa - spirala biała, srebrna lub czarna, 4.000 szt.; pozycja 3 - projekt i druk kalendarza trójdzielnego o parametrach i ilościach: główka - 32x21 cm, karton 200g, druk 4 kolory, oklejana na tekturze introligatorskiej, folia połysk, plecy - 32x63 cm, karton z kremowym spodem 300g, druk 4 kolory, kalendarium - 3 bloki 29x13 cm, offset 80g, druk 3 kolory, okienko, 4.000 szt.; pozycja 4 - projekt i wykonanie kubka z oryginalnym uchem o minimalnych wymiarach i parametrach: wykonany z porcelitu, na zewnątrz żółty, w środku biały, pojemność 280 ml, wysokość 102 mm, średnica 76 mm, z nadrukiem 2 kolory 1 miejsce o wymiarach min. 3x8 cm; 4000 szt.; pozycja 5- projekt i wykonanie etui drewnianego z długopisem i ołówkiem o parametrach i ilościach: etui z drewna bukowego na komplet piśmienniczy (długopis i ołówek), wymiary minimum: 16-18,5cm x 4-5,5x 2-3, średnica otworu wewnątrz około 1,5 cm, rodzaj znakowania: tampondruk , grawer laserowy, długopis drewniany z wkładem, prosty kształt korpusu, z metalową końcówką i klipsem, wielkością dopasowane do etui, ołówek drewniany z wkładem 0,5mm, prosty kształt korpusu, z metalową końcówką i klipsem, wielkością dopasowane do etui, nadruk na etui 1 kolor z dwóch stron, każdy nadruk o wymiarach min. 2x5 cm, ołówki i długopisy bez nadruku, 4.000 szt.; pozycja 6 - projekt i wykonanie USB Flash Drive z powłoką z naturalnego twardego drewna ze źródła certyfikowanego FSC. 8 GB, grawer dwustronny. USB Flash Drive. Wykonany z klonu europejskiego (jasne drewno). Posiadający wszystkie możliwości tradycyjnego PenDrive. O parametrach i ilościach: powierzchnia odpowiednia do kolorowego drukowania lub grawerowania laserem, minimalne wymiary: długość: 58mm, szerokość: 22mm, wysokość: 11mm; powierzchnia zadruku: przód (powierzchnia): 33X12.5mm; tył (powierzchnia): 33X12.5mm, 2000 szt. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać logo Zamawiającego oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu udostępnione przez Zamawiającego na potrzeby niniejszego postępowania na jego stronie internetowej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiących Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł netto obejmujących dostawy lub usługi w zakresie obsługi promocyjno-reklamowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem poświadczenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia a w przypadku, gdyby z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze uzyskanie poświadczenia nie było możliwe, załączeniem podpisanego oświadczenia Wykonawcy o należytym wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przyczyn, dla których uzyskanie poświadczenia nie było możliwe. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł netto obejmujących dostawy lub usługi w zakresie obsługi promocyjno-reklamowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem poświadczenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia a w przypadku, gdyby z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze uzyskanie poświadczenia nie było możliwe, załączeniem podpisanego oświadczenia Wykonawcy o należytym wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przyczyn, dla których uzyskanie poświadczenia nie było możliwe. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Jakość projektu i druku ulotki - 10
  • 3 - Jakość projektu i druku brulionu - 10
  • 4 - Jakość projektu i druku kalendarza - 10
  • 5 - Jakość i estetyka wykonania kubka - 10
  • 6 - Jakość wykonania etui - 10
  • 7 - Jakość i estetyka wykonania USB Flash Drive - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT; b. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami finansującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; c. zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy; d. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony, która jednak nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wilga.turystyka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie ul. Leśna 12 87-320 Górzno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Ośrodek Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie ul. Leśna 12 87-320 Górzno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.