Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Bytom: Część I Dostawa armatury przemysłowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci
p.poż.
Część II Dostawa armatury hydraulicznej wysokociśnieniowej dla instalacji głównego
odwadniania i sieci p.poż.
Numer ogłoszenia: 126609 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I Dostawa armatury przemysłowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż. Część II Dostawa armatury hydraulicznej wysokociśnieniowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Dostawa armatury przemysłowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż. Część II: Dostawa armatury hydraulicznej wysokociśnieniowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.10.00 - Krany, kurki i zawory 42.13.11.50 - Zawory hydrantowe 42.13.12.60 - Zawory kulowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : Część I : 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Część II : 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia.- które należy dołączyć do Załącznika Nr 4 do druku OFERTA. 6. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji rozpoczynającej się po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do druku OFERTA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki, które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz ważniejszych dostaw (przynajmniej jednego zamówienia) wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z pkt.4.2 SIWZ oraz załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do druku OFERTA - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. W przypadku, składnia oferty, gdy Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom winien wskazać tę cześć zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 4a do druku OFERTA. 7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 9. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 10. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 6 do druku OFERTA..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Dostawa armatury przemysłowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa armatury przemysłowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.10.00-6, 42.13.11.50-2, 42.13.12.60-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Dostawa armatury hydraulicznej wysokociśnieniowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Dostawa armatury hydraulicznej wysokociśnieniowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Kompleksowa wymiana lin nośnych 2 x ϕ 50 wraz z wymianą 2 kpl. zawieszeń 2-linowych nośnych naczyń wyciągowych wlk. 5 oraz skrótem dwóch lin nośnych w górniczym wyciągu szybowym szybu I...
- Usługa przygotowania i dystrybucja posiłków dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu - II
- Dostawa materiałów stomatologicznych do wypełnień
- Modernizacja i utworzenie pracowni zawodowej w Państwowych Szkołach Budownictwa w Bytomiu - edycja 2.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wykonania systemu c.o. w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Smolenia 18 w Bytomiu wraz z likwidacją niskiej emisji
- Dostawa wyrobów medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.