eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Przeprowadzenie szkolenia dla 8 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. /Więcej szans w powiecie lubaczowskim/

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Lubaczów: Przeprowadzenie szkolenia dla 8 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. /Więcej szans w powiecie lubaczowskim/
Numer ogłoszenia: 126603 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143072 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie, ul. Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, faks 0-16 632-13-86 wew. 250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia dla 8 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. /Więcej szans w powiecie lubaczowskim/.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia dla 8 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. /Więcej szans w powiecie lubaczowskim/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, na następujące szkolenie: - sprzedawca z elementami telemarketingu - 8 osób - CPV 80500000-9 /usługi szkoleniowe/: - liczba uczestników szkolenia - 8 osób, - termin wykonania zamówienia: od dnia 18.06.2012r. do dnia 26.07.2012r. Miejscowość realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 200 zegarowych /1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa/. Zamawiający żąda, by do opracowania zakresu i jakości oferowanego programu szkolenia, wykorzystane zostały standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępne w bazie MPiPS pod adresem: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl - w części dotyczącej sprzedawcy, oraz by program szkolenia zawierał dodatkowo zagadnienia: - komunikacja w telemarketingu, - sposoby zaspokajania potrzeb klientów, - zasady i narzędzia wykorzystywane w pracy z telefonem, - ochrona środowiska /podnoszenie świadomości ekologicznej/ - 1 godz. - równość szans /związana ze zwalczaniem wszelkich przejawów dyskryminacji/ -1 godz. Zagadnienia teoretyczne związane z przedmiotem szkolenia muszą być również realizowane w formie praktycznej. Zamawiający żąda, by Wykonawca udostępnił uczestnikom szkolenia: kasy fiskalne - min.4 szt. , czytnik kodów kreskowych - min. 1 szt., terminal kart płatniczych - min. 1 szt., metkownica - min. 1 szt., tester banknotów - min.1 szt., waga sklepowa elektroniczna - 1 szt. Zajęcia winny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku - w dni robocze, nie dłużej niż do godz. 17.00, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. /Więcej szans w powiecie lubaczowskim/ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Przemyślu, ul. Wilsona 12, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.