Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-25
Płock: Wykonanie robót budowlanych związanych z częściowym dostosowaniem budynku Domu Studenckiego Wcześniak w Płocku przy ul.Dobrzyńskiej 5 do przepisów p.poż.
Numer ogłoszenia: 126582 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych, ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2626254, 3672135, fax 024 3672225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z częściowym dostosowaniem budynku Domu Studenckiego Wcześniak w Płocku przy ul.Dobrzyńskiej 5 do przepisów p.poż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest wykonanie robót budowlanych związanych z częściowym dostosowaniem budynku Domu Studenckiego Wcześniak w Płocku przy ul.Dobrzyńskiej 5 do przepisów p.poż.Zakres robót obejmuje roboty związane z wykonaniem ścian oddzielenia p.poż.na wszystkich kondygnacjach(11)w budynku Domu Studenckiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące osoby: Osoby z odpowiednimi uprawnieniami (uprawnienia budowlane w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierskiej ). · Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich ...5.. lat tj. od 01.01.2002r. do 31.12.2006r.(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), 3 roboty rodzajowo i finansowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu. · Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, jednakże pod warunkiem, że Wykonawca wykaże , że Podwykonawcy w okresie ostatnich 5 lat (okres jak w punkcie poprzednim) wykonali minimum jedno zamówienie w zakresie nie mniejszym niż powierzany im do wykonania ( wskazać konkretną część powierzanych prac) przedmiot zamówienia · Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość 100 tyś. zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły (spełnia -nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale I SIWZ · Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. · Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. · Informację o osobie która kierować będzie wykonaniem, na formularzu zgodnym z formularzem nr ..3. zamieszczonym w Rozdziale I SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. · Informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu zgodnym z formularzem nr..4.. zamieszczonym w Rozdziale I SIWZ.. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. · (jeżeli dotyczy)Informację na temat Podwykonawcy, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr ..5 .. zamieszczonym w Rozdziale I SIWZ.. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. · Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska SzNTiS w Płocku, ul.Łukasiewicza 17 pokój nr 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Warszawska SzNTiS w Płocku, ul.Łukasiewicza 17 pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Zakup licencji serwerowych, urządzeń typu access point oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
- REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE
- "Remont wytypowanych pomieszczeń w placówce opiekuńczo-wychowawczej "Dom przy Koszykowej" przy ul. Koszykowej 20 m 7 w Warszawie"
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach
- " Modernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Brześciu"
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.