eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomiankidostawa aparatu do gazometrii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Łomianki: dostawa aparatu do gazometrii
Numer ogłoszenia: 126571 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, fax 022 7512707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatu do gazometrii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do gazometrii - automatycznego analizatora parametrów równowagi kwasowo-zasadowej i oksymetrii wraz pakietem startowym. Parametry wymagane - graniczne dla aparatu do gazometrii. 1. Analizator pracujący w systemie ciągłym i dokonujący pomiaru: a) parametrów rkz: pH, pCO2, pO2, b) parametrów oksymetrycznych: tHb, FO2Hb, FCOHb, FHHb, FmetHb,O2 sat. Szeroki panel parametrów wyliczanych istotnych dla oceny stanu klinicznego pacjenta m.in. O2 ct, p50, HCO3std., HCO3 act., BE(B), BE(ecf), Fshunt. 2. Analizator fabrycznie nowy, z bieżącej produkcji, nie powystawowy. 3. Korekta wyniku do temperatury pacjenta. 4. Automatyczny pomiar ciśnienia atmosferycznego. 5. Możliwość wykonania pomiarów rkz, oksymetrii z 1 próbki pobranej od pacjenta. 6. Możliwość wprowadzenia do analizatora dodatkowych parametrów m. in.:FI02, temperatury pacjenta, rodzaju próbki (jeśli analizator nie rozpoznaje jej automatycznie), danych identyfikujących pacjenta oddziału zlecającego badania, operatora. 7. Flagowanie wyników odbiegających od zakresu wartości referencyjnych. 8. Czas uzyskania wyniku do 1 minuty. 9. Automatyczne funkcje mycia, czyszczenia i płukania toru pomiarowego, zamknięte niezależnie ścieki, odczynniki gotowe do użycia. 10. Możliwość podtrzymania pracy analizatora w momencie wyłączenia zasilania elektrycznego. UPS minimum 30minut. 11. Program statystycznej kontroli jakości (w oprogramowaniu analizatora): analiza statystyczna, wykresy Levey - Jenningsa, ocena wg reguł Westgarda. Możliwość planowania kontroli jakości przez użytkownika. 12. Złącza do podłączenia internetu, komputera, klawiatury zewnętrznej, drukarki zewnętrznej, przesyłania danych w sieci w systemie dwukierunkowym HIS, LIS. Możliwość kopiowania danych na nośniki elektroniczne. 13. Podanie próbki do aparatu bezpośrednio ze strzykawki, kapilary bez konieczności używania adapterów. 14. Automatyczna kalibracja zapewniająca stałą gotowość aparatu do pracy. 15. Czas niezbędny do usunięcia awarii analizatora przez serwis od momentu jej zgłoszenia nie dłuższy niż 24 godziny. 16. Pakiet startowy (elektrody, odczynniki materiały kontrolne i zużywalne) umożliwiający wykonanie oznaczeń po uruchomieniu analizatora na okres 3 miesięcy przy założeniu, że analizator wykonuje 250 oznaczeń miesięcznie. 17. Dodatkowa zewnętrzna drukarka, umożliwiająca trwały wydruk wyniku badania laboratoryjnego, jak również zbiorczych wyników pacjentów do archiwizacji. Parametry oceniane - dla aparatu do gazometrii. 1. Mała objętość próbki - maksymalnie do 100 mililitrów -potrzebna do wykonania pełnego panelu badań. 2. Opcjonalny czytnik kodów paskowych próbek pacjentów i roztworów QC. 3. Prosta obsługa analizatora-nawigacyjny ekran dotykowy, czytelne dla użytkownika oprogramowanie w języku polskim, instrukcja obsługi w języku polskim. 4. Pamięć minimum 10 000 wyników pacjentów, wyników kalibracji, wyników kontroli jakości. 5. Prosty i nieskomplikowany układ hydrauliczny pozwalający użytkownikowi rozwiązać samodzielnie nieduże problemy związane z pracą aparatu. 6. Zabezpieczenie przed wprowadzeniem skrzepów i pęcherzyków powietrza do toru pomiarowego. 7. Brak butli z gazem kalibracyjnym. 8. Automatyczny system pobierania próbki przez analizator. 9. Budowa analizatora ułatwiająca modyfikację menu w momencie zmieniających się potrzeb użytkownika. Możliwość rozbudowania aparatu w zależności od potrzeb o moduł ISE (proszę opisać sposób rozbudowy i podać ilość parametrów ISE, ewentualnie koszt). 10. Port wejściowy próbki automatycznie rozpoznający rodzaj próbki (kapilara, strzykawka). 11. Wykreślanie przez aparat mapy równowagi kwasowo-zasadowej i trendów badań dla poszczególnych pacjentów. Zakres pozostałych czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego: a) Dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego w Dziekanowie Leśnym przy ul. Konopnickiej 65. b) Zamontowanie, uruchomienie oraz wyskalowanie aparatu c) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonej aparatury wraz z wydaniem imiennego świadectwa przeszkolenia uprawniającego personel do obsługi sprzętu. d) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz niezbędnych odczynników, materiałów kontrolnych i części zużywalnych do wykonania 3000 oznaczeń rkz i oksymetrii w ciągu 12 miesięcy, na optymalny dla danego analizatora okres rozliczeniowy. Wykaz powinien zawierać, oprócz rodzaju asortymentu, także numer katalogowy, ilość, cenę netto i cenę brutto. e) Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony aparat (w tym zapewnienie niezbędnych przeglądów, konserwacji i napraw analizatora) licząc od uruchomienia aparatu i podpisania protokołu odbioru sprzętu bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego . f) Wykonawca zagwarantuje autoryzowany serwis a także sprzedaż odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych przez co najmniej 10 lat użytkowania analizatora. g) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w składanej ofercie, która część zamówienia będzie wykonywana przy pomocy podwykonawców lub też że przedmiotowe zamówienie będzie wykonane samodzielnie bez udziału podwykonawców. h) Zamawiający wymaga aby oznakowanie sprzętu, instrukcje użytkowania, etykiety, sporządzone były w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu wraz z dostawą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.52 - Analizatory krwi Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.20 - Analizatory krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. e) spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty zgodnie z pkt. IX SIWZ wg formuły spełnia/ nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu będzie zobowiązany przedstawić wraz z ofertą następujące dokumenty: podstawa prawna : Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów : 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1. jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, każdy ze wspólników spółki zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru wydany przez odpowiedni urząd, 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie zrealizowane co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 3 do SIWZ W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą 1. dokumentu dopuszczającego do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi; 2. materiały producenta (np. foldery, opisy techniczne,) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów. Jeśli w materiale producenta brak będzie potwierdzenia spełniania przez zaoferowany sprzęt parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna, że sprzęt nie odpowiada warunkom zamówienia, a oferta zostanie odrzucona. 3. instrukcja obsługi w języku polskim - Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą , dostarczy instrukcję wraz z dostawą aparatu; Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o który mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie załączenie pełnomocnictwa do oferty przy wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia traktowane jest jako brak ustanowienia pełnomocnika w rozumieniu art. 23 ustawy i powoduje uznanie jej za niezgodną z ustawą, co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumenty Wykonawców wymienione w punkcie 1 muszą być złożone odrębnie dla każdego z nich, pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. (oprócz pełnomocnictw). W przypadku gdy Wykonawca składa kopię pełnomocnictwa musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 74
  • 2. OCENA TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNA (parametry oceniane w systemie 0-1 punktowym) - 11
  • 3. KOSZT OZNACZENIA BRUTTO parametrów równowagi kwasowo zasadowej i oksymetrycznych wykonanych dla 1pacjenta - 10
  • 4. CZAS NIEZBĘDNY DO USUNIĘCIA AWARII ANALIZATORA - nie dłuższy niż 24 godziny (liczony od momentu zgłoszenia serwisantowi) - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, pokój 102, I piętro, wejście główne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65 05-092 Łomianki Kancelaria SZPZOZ (pokój 203).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.